וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "אוהב את מה שאני רואה". איינבינדר: "שיחקנו עם סבלנות ושקט"

7.7.2016 / 21:46

בבית"ר ירושלים נשמו לרווחה לאחר ה-0:1 על טוזלה וההעפלה לסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית. המאמן: "יש בטדי אנרגיות מדהימות, אתה לא מרגיש את זה באמת עד שאתה לא מגיע לפה". הקפטן: "הכי חשוב שעלינו"

ברני ארדוב

בית"ר ירושלים עלתה לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית לאחר שניצחה 0:1 את סלובודה טוזלה הבוסנית (0:0 במשחק הראשון). עומר אצילי כבש את השער היחידי במשחק, כשדייק מהנקודה הלבנה, ועזר לקבוצתו לעלות שלב אחרי משחק בינוני למדי. בסיבוב הבא תפגוש הקבוצה מהבירה את אומוניה ניקוסיה הקפריסאית.

"כל הזמן הייתי בצד השני", אמר רן בן שמעון. "יש אנרגיות מדהימות בטדי. אתה לא מרגיש את זה באמת עד שאתה לא מגיע לפה. היו הרבה מאוד דברים טובים. הגענו אחרי שבועיים של עבודה, התנפלנו על הכדור. מצאתי כאן שחקנים מחויבים, אני אוהב מה שאני רואה מהם, הם כל הזמן נעים, לא צריך להניע אותם. יש עוד הרבה עבודה, יהיו משחקים שננצח בצרורות, אבל הפעם היינו צריכים כדור אחד".

המאמן הוסיף: "עומר אצילי שחקן חשוב, שחקן טוב, הוא ילד שעוד יש לו לאן להתקדם. הוא יודע את זה ועובד קשה. יש עוד כמה אבני יסוד שצריך להכניס לסגל הזה. יש בסיס מצוין ונבנה משהו עוד יותר טוב, עם סגל רחב שיוכל להתחרות בכל המסגרות, כי זו עונה ארוכה. היה בסדר אצל הלוזונים במכבי פתח תקוה וגם פה בסדר. מערכות היחסים מתחת לפני השטח בכדורגל שונות ממה שיוצא החוצה. השיחות שלי עם אלי טביב טובות ומאוד נעימות לי".

"לא היה קל, אבל ידענו שלא יהיה קל", ציין דן איינבינדר. "אני שמח שבתחילת העונה, כשהכושר הגופני לא מספיק גבוה ואנחנו עוד לא מחוברים, הבאנו לב, סבלנות ושקט נפשי. ידענו שיש לנו את היכולות לתת את השער. עומר עשה מהלך מצוין והבקיע ואני שמח. הכי חשוב שעלינו. ידענו שיהיה לנו הרבה יותר קשה בחוץ וכשנגיע לגומלין בבית, עם הקהל הדוחף, זה ייתן לנו יותר אנרגיות. אנחנו עם הפנים קדימה, יהיה לא קל. השנה אנחנו רוצים להתחיל בלי לקפוץ מעל הפופיק ולסמן מטרות רחוקות. יש לנו הרבה מה ללמוד מרן. צריך לעבוד קשה ולהישאר עם הרגליים על הקרקע וכשיגיע הרגע, נסמן מטרות. אין לנו פחד".

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בינתיים הוא מרוצה. בן שמעון/ברני ארדוב

בסיבוב הבא: אומוניה ניקוסיה

אומוניה משחקת באצטדיון ה-GSP המוכר לנו ומכיר כ-23 אלף מקומות. היא נחשבת לקבוצה השנייה בגודלה באי השכן, אחרי היריבה העירונית אפואל, כאשר במאזנה עד היום 20 אליפויות ו-16 סגנויות. האליפות האחרונה של אומוניה הגיעה ב-2010 ומאז היא בעיקר רואה את הגב של אפואל. בעונה שעברה אומוניה עברה שלב אחד באירופה, לפני שהודחה בשערי חוץ נגד ברונדבי. בסגל שלה נמצא אמיר עגייב הישראלי ולצדו ניתן למצוא את חלוץ נבחרת קפריסין, דמטריס חריסטופי ואת החלוץ האנגלי מאט דרבישייר. גם המאמן אנגלי, ג'ון קרבר, שאימן במשך כחצי שנה את ניוקאסל ב-2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully