וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יעקב בריהון סיכם לארבע שנים

7.6.2016 / 13:22

רכש ראשון לבן שמעון: קשר הפועל ראשון לציון, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, צפוי לעבור תמורת כ-550 אלף שקלים: "סיכמתי, אך לא חתמתי". טל בנש מועמד להגיע לקבוצה

one

מאמן בית"ר ירושלים, רן בן שמעון, קרוב להחתמה הראשונה שלו בקבוצתו החדשה. קשר הפועל ראשון לציון, יעקב בריהון (22), שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים לארבע השנים הקרובות, באמצעות סוכנו ניר קרין, כשההערכה היא שהצהובים שחורים יעבירו לקבוצה מהלאומית דמי העברה כ-550 אלף שקלים. יש לציין כי המגעים בנוגע להעברתו של השחקן הצעיר בין אלי טביב לבין בעלי הכתומים, אייל ברקוביץ', נמשכים.

בריהון לוואלה! ספורט: "אני מקווה שהכול ייסגר. סיכמתי, אך עדיין לא חתמתי. אחרי שהכול ייגמר ואחתום אהיה הרבה יותר רגוע". הקשר נחשב לכישרון מבטיח ובעונה החולפת היה אחד מהשחקנים המצטיינים של הפועל ראשון לציון, במדיה הוא כבש 13 שערי ליגה.

בימים האחרונים היו מספר קבוצות במגעים עם בריהון, ביניהן הפועל תל אביב וקרית שמונה. בריהון כבש בעונה האחרונה 14 שערים ובישל שמונה. בנוגע לעמדת עוזר המאמן, צחי טייר הוא המועמד המוביל בשלב זה לעמוד לצידו של רן בן שמעון.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול יעקב בריהון שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
רכש ראשון. יעקב בריהון/ברני ארדוב

מחר (רביעי) יקיים בן שמעון מסיבת עיתונאים, כאשר אחר הצהריים תערוך הקבוצה את אימון הפתיחה. האימון צפוי להיות בסגל מדולל כאשר שחקנים רבים עדיין לא חזרו מחופשות ורק ביום ראשון אפשר יהיה להתחיל לראות את מרבית השחקנים החתומים באימון. חסוס רואדה עדיין לא הודיע אם יגיע לאימון הפתיחה ובמועדון טרם הצליחו ליצור עימו קשר.

על אף רצונו של בן שמעון להשאיר לעונה נוספת את אלעד גבאי, במועדון בודקים אופציות נוספת לתפקיד וייתכן כי יוחתמו שני מגנים שיתחרו על העמדה. אחד השמות שעלו הוא טל בנש, ששיחק בעונה החולפת בהפועל כפר סבא.

בנושא אחר, בהסכם העסקתו של רן בן שמעון נקבע כי המאמן יקבל ארבעה חודשי משכורת פיצוי במידה ויפוטר. כזכור, גיא לוזון דרש משכורת מלאה עד תום העונה במידה ויפוטר ואלי טביב הציע לו פיצוי של מקסימום חודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully