וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: יעקב בריהון או עידו דוידוב יצטרפו לבית"ר ירושלים בקיץ

10.3.2016 / 7:58

אחרי ההצלחות עם אזולאי ואצילי, במועדון פתחו במגעים עם שני השחקנים הכשרוניים מהלאומית. דראפיץ' שובר את הראש בנוגע למגן ימני לקראת מכבי חיפה, בקבוצה רוצים שקלטינס ימשיך בקישור. גורם על נושא אצילי: "יש אווירה לא טובה בין טביב לבין סוכניו"

one

שחקני בית"ר ירושלים יזכו היום (חמישי) לחופש ויחזרו רק מחר להתאמן לקראת המשחק נגד מכבי חיפה ביום שני בטדי. בקבוצה יודעים כי בעקבות הניצחון המוחץ 0:3 במושבה בסיבוב הקודם, מכבי חיפה תבוא נחושה ותרצה להחזיר את הכבוד.

הצוות המקצועי ממשיך לשבור את הראש בנוגע לשחקן שיחליף את אלעד גבאי המוצהב בעמדת המגן הימני. אתמול במשחק האימון נגד הנבחרת הצעירה נוסו בתפקיד עומר נחמני, ניסו קפילוטו וגם דניאל אסקלינג כאשר גם האופציה שאורי מגבו או דושאן מאטוביץ' ישחקו בעמדה זו נמצאת על הפרק. נכון לעכשיו ההחלטה היא כי דוד קלטינס ימשיך בקישור ולא יירד לעמדת המגן.

אגב, קלטינס שיחק במדי הנבחרת הצעירה נגד בית"ר ירושלים וסיפר לחבריו בסיום כי הרגיש מוזר עם הסיטואציה. במהלך המשחק קלטינס תיקל את דן איינבינדר באיזור הספסל והבעלים אלי טביב העיר לו בצחוק: "דוד, תיזהר". ארסניו ולפורט אמור לקבל יותר דקות במשחקי הפלייאוף. השחקן עדיין מתרגל לשיטה כשחקן כנף שנכנס לאמצע ובבית"ר ירושלים מעריכים כי ככל שישתלב ויקבל דקות הוא ישחק עם הרבה יותר ביטחון: "יש לו מהירות וכח שאין בליגה הזאת, עכשיו צריך לראות איך הוא מתאים את עצמו לצרכים של הקבוצה ומול הגנות צפופות" אמרו במועדון.

עידו דוידוב הפועל ניר רמת השרון. קובי אליהו
עשוי להגיע לבירה. דוידוב/קובי אליהו

על אף העובדה כי טביב עדיין לא החל במו"מ רשמי עם שחקנים ועם אנשי צוות מקצועי לקראת העונה הבאה, השיחות הראשוניות והעובדה שהעונה מתחילה להתקרב לסיומה לא נותנות שקט. עומר אצילי פצוע כרגע אך נראה כי בגזרתו צפויות לא מעט בעיות כאשר מספר גורמים מנסים לתווך ולמנוע מצב בו יגיעו הצדדים לפיצוץ.

גורם במועדון התייחס לנושא אצילי: "יש אווירה לא טובה בין טביב לסוכנים של עומר וזה לא הולך למקום טוב. כולם צריכים למצוא את הדרך לפיתרון כי האפשרות שעומר יעלה ליציע או משהו בסגנון זה הדבר הכי גרוע לכל הצדדים".

מעבר לכך, העובדה כי גם בנוגע לאיתי שכטר וניקיטה רוקאביציה צפוי מו"מ לא פשוט לא מעניקה שקט, מה גם שבמקרה של רוקאביציה אופציית השיחרור תמורת 450 אלף יורו תמיד תהיה על הפרק. רוקאביציה לא צפוי לקבל אזרחות עד לקיץ וייחשב כזר בעונה הבאה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן בית"ר ירושלים, חסוס רואדה. ניב אהרונסון
הולך להיות לא קל. רואדה/ניב אהרונסון

על אף העובדה כי בית"ר ירושלים תממש רשמית בקרוב את האופציה על חסוס רואדה, נראה כי כל נושא השארתו יהיה לא פשוט. השחקן הביע את רצונו לחזור לספרד מספר פעמים העונה, אך ייתכן גם כי מדובר ברצון לחוזה גבוה יותר מ-200 אלף יורו, על פי האופציה בחוזהו.

במועדון היו מרוצים מההחלטה כי קהל אורח לא יגיע למשחקים בין הקבוצה לבין בני סכנין ואף אמרו בנושא: "נכון שיש אוהדים שמאוכזבים מההחלטה, אבל היה צריך סוף למסע הייסורים הזה של האוהדים יחד עם העובדה כי אנחנו מסיימים את כל המשחקים הללו עם נזק כספי, העמדה לדין, רדיוסים, נקודות על תנאי ומואשמים בכל סעיף אפשרי בתקנון. צריך היה לעשות לזה סוף".

אחרי ההצלחות עם שלומי אזולאי ועומר אצילי, לקראת העונה הבאה במועדון סימנו שני שחקנים מהליגה הלאומית כאשר ההערכה היא כי אחד מהם יצטרף בתום העונה. הראשון הוא עידו דוידוב מהפועל ניר רמת השרון שהפגין יכולת טובה במדי הנבחרת הצעירה והשני הוא יעקב בריהון מהפועל ראשון לציון. עם שני הצדדים כבר מתקיימים מגעים, וההערכה היא כי אחד מהשניים יצטרף בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully