וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים הבלם צפוי לפתוח עם טיבי מול קאיראט, מיכה בכנף וסה בחוד

13.7.2016 / 18:10

במכבי תל אביב ינסו להשיג יתרון משמעותי במשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 17:45, ערוץ 20) מול הקזחים. הבלם ימשיך ב-11, ארבלדזה: "יש לנו שני משחקים להוכיח את עצמנו"

מסיבת העיתונאים בה קרלוס גרסיה נפרד ממכבי תל אביב/צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: קרלוס גארסיה נפרד ממכבי תל אביב

מכבי תל אביב תמשיך את המסע לעבר שלב הבתים של הליגה האירופית מחר (חמישי, 17:45, ערוץ 20) כאשר היא תתארח אצל קאיראט אלמטי במסגרת סיבוב המוקדמות השני.
לקראת המפגש אמר שוטה ארבלדזה: "אנחנו כאן וכול הריכוז שלנו הוא במשחק מחר, היתרון של קאיראט הוא שהם בעיצומה של הליגה ואפילו לקראת סופה. גם נמצאים ברצף חיובי של תוצאות, יש להם קבוצה טובה ומאמן נהדר. העובדה הזו לא צריכה לשנות לשחקנים שלנו, יש לנו שני משחקים שאנחנו צריכים להוכיח בהם את עצמנו".

על המפגש בין אנדריי ארשבין ליוסי בניון: "מדובר בשני שחקנים מהטופ של הכדורגל ועובדה שגם אוהדים בקזחסטן הגיע לבית המלון ועשו לבניון הרבה כבוד".

עוד בנושא:
מכבי תל אביב הציעה לתומר חמד חוזה לשלוש שנים
מכבי תל אביב: "שוינפלד רוצה לעבור אלינו"
מאמן קאיראט: "שוטה ארבלדזה הוא כמו אחי שלי, לא רציתי לשחק נגדו"

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
מוכן לדרבי הגאורגי. ארבלדזה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

הדרבי הגאורגי על הקווים מול קחבאר צחדאדזה: "הוא מנצח כבר 12 משחקים ואני רק עם שניים כך שהוא אולי ברצף יותר טוב ממני, אבל אני יותר בכושר ממנו", סיכם מאמן הצהובים בחיוך.

האריס מדוניאנין הוסיף: "הגענו לכאן כדי לעשות תוצאה טובה, זה לא סוד שבמשחק חוץ אתה חייב להבקיע. יש לנו קבוצה טובה ואנחנו נעשה הכול כדי להבקיע ולנצח את המשחק". כזכור, מהסגל של סגנית האלופה נעדר שלומי אזולאי, זאת בעקבות המגעים המתקדים של הקשר עם מכבי חיפה.

בתוך כך, חוג האוהדים של ליברפול בקזחסטן נפגש היום עם בניון. מיד לאחר ההגרלה מול הצהובים העבירו פנייה מצד חוג האוהדים לסגנית האלופה, שהסכימה להפגיש את אקס המייטי רדס עם האוהדים. כ-20 אוהדים הגיעו אל בית המלון ושוחחו עם בניון, שגם זכה למתנות. בנוגע להרכב, טל בן חיים הבלם צפוי לפתוח לצדו של איתן טיבי חרף היכולת הדלה מול גוריצה במשחק הגומלין. בחוד ישתפו פעולה דור מיכה, טל בן חיים ואורלנדו סה.

קאיראט מגיעה למשחק במומנטום מצוין, אחרי שלא הפסידה למעלה מחודשיים. בשני המשחקים האחרונים שלהם הם רשמו ניצחונות והם מדורגים במקום השני בטבלת הליגה הקזחית, עם 10 נקודות פחות מאסטנה העשירה לא פחות. במחזור האחרון הקזחים ניצחון 2:3 את טובול באצטדיון הביתי. בסיבוב הקודם הם גברו במפגש כפול עם טאוטה דורש האלבנית עם 0:1 בחוץ ו-0:5 בבית.

שחקן מכבי תל אביב האריס מדוניאנין. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
רוצה שער חוץ. מדוניאנין/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

הרכב משוער, מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', דור פרץ, איתן טיבי, טל בן חיים, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, האריס מדוניאנין, נוסא איגייבור, דור מיכה, טל בן חיים, אורלנדו סה.

הרכב משוער, קאיראט: ולדימיר פלוטניקוב, סטניסלב לונין, איסלמבק קואט, ז'רקו מרקוביץ', גפורז'אן סויומבאייב, מיכאיל בקאייב, אנטולי טימושצ'וק, איסאל, באיורז'אן איסלמחאן, אנדריי ארשבין, ז'ראר גוהו.

המנהל הביצועי של מכבי תל אביב פטריק וון לוובן. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
ואן לוובן/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב
מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה באימון. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
ארבלדזה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב
בלם מכבי תל אביב יגור פיליפנקו. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
פיליפנקו/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully