וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "שוינפלד רוצה לעבור אלינו, הפועל תל אביב מוכנה למכור לבאר שבע"

12.7.2016 / 21:18

הצהובים לא מוותרים על החלוץ ובסביבתו טוענים שכבר הסכים להצעתם, אך האדומים מוכנים להעבירו רק לאלופה. גולדהאר ביקש, אנגלידיס הגיע לסייע. ואן לייבן: "אוהב לעזור למועדונים לצמוח"

מסיבת העיתונאים בה קרלוס גרסיה נפרד ממכבי תל אביב/צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

חרף הצהרות הפועל תל אביב, מכבי תל אביב עדיין לא ויתרה על האפשרות לצרף את ארון שוינפלד. כזכור, החלוץ שהתנהל עליו משא ומתן עם שתי הקבוצות במהלך חלון העברות האחרון בינואר וחתם בסופו של דבר אצל האדומים, קיבל פנייה מחודשת ממכבי תל אביב בסיום העונה הנוכחית ואף לטענת גורמים בסביבתו כבר הסכים לעבור ליריבה בצהוב. אלא שבהפועל תל אביב טוענים בתוקף כי אין להם שום כוונה למכור אותו ליריבה העירונית.

בנוסף טוענים באדום כי לחלוץ יש תת סעיף המצטרף לסעיף השחרור שלו העומד על כ-750 אלף דולר והוא שהפועל תל אביב גם צריכה להסכים לכל הצעה שתגיע עליו.

עוד בנושא

מאמן קאיראט: "שוטה ארבלדזה הוא כמו אחי שלי, לא רציתי לשחק נגדו"
מלך שערי הליגה הגאורגית בעונה שעברה מועמד למכבי תל אביב
מכבי תל אביב החליטה: שלומי אזולאי לא ימריא עם הסגל לאלמטי

ארון שוינפלד שחקן הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
איפה ישחק בעונה הבאה? שוינפלד/סוכנות ג'יני

המשמעות היא פשוטה, מכבי תל אביב מעוניינת בחלוץ, אך האדומים לא רוצה להעביר אליה אותו, זאת למרות המסרים שהעביר ליריבה העירונית. גורם בסגנית האלופה חשף היום עוד פרט חשוב במשא ומתן בין הצדדים ואמר: "שוינפלד מאוד היה רוצה לעבור למכבי תל אביב, אך הפועל תל אביב לא מאפשרת לו. הם מוכנים למכור אותו שם, אבל לא למכבי תל אביב אלא להפועל באר שבע. אם צריך להעריך אז הוא יהיה שם, אלא אם עוד קבוצה תיכנס למשא ומתן עליו".

בנושא אחר, לאור העובדה כי מיטש גולדהאר מתקשה למצוא מנכ"ל שיחליף את מרטין ביין, שעזב בסוך החודש שעבר, פנה בעלי מכבי תל אביב לג'ק אנגלידיס וביקש ממנו לסייע ולשמש כמנכ"ל זמני על מנת לשמר את הרצף הניהולי במועדון. אנגלידיס הגיע לארץ ונמצא במשרדי הקבוצה, עדיין לא ברור האם זה אכן יהיה זמני או שהוא ישוב למכבי תל אביב באופן קבוע. כזכור, התבטא באחרונה אנגלידיס בראיון לוואלה! ספורט וטען כי הוא לא מתכוון לחזור אחרי ביין למועדון, אך כאמור, לפחות בשלב הזה מדובר בבקשה אישית של גודלהאר, שככל הנראה ולפי מה שידוע רוצה את אנגלידיס לצידו בעסקיו בקנדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'ק אנגלידיס נציגו של בעלי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נמצא במשרדי הקבוצה. אנגלידיס/ברני ארדוב

בתוך כך, שלושה שבועות לאחר מינויו של פטריק ואן לייבן לתפקיד המנהל הביצועי של מכבי תל אביב, העניק ההולנדי ראיון לאתר הרשמי של הקבוצה. "אני אוהב לעזור למועדונים לגדול בפיתוח הכדורגל", אמר, "התפקידים שלי תמיד כללו עבודה במחלקת הנוער וגם עם הקבוצה הראשונה. לא רק בפיתוח האקדמיה, אלא בכל התחומים. בתחילת הקריירה שלי עבדתי הרבה בשטח וסייעתי למאמנים על כר הדשא. ברגע שאתה נהיה מנג'ר של מועדון, מתווסף לזה פן ניהולי-ארגוני".

ואן לייבן הגיע לסגנית האלופה מקאיראט הקזחית, אותה יפגשו הצהובים ביום חמישי במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. "בכל מקום שעבדתי הכרתי תרבות ומנטליות שונה", הסביר, "התרבות של המדינה מאוד חשובה להצלחה שלך בה, וזה דבר שאני מאוד מקפיד לשים לב אליו בכל מקום שאני מגיע. המתקן שבנינו בקאיראט זה לא מתקן שאתה מצפה לראות אצל קבוצה משתפרת. אלו מתקנים שלא נופלים מאלו של אף מועדון אנגלי. המתקנים האלו נותנים לילדים מקדמה גדולה בדרך שלהם ככדורגלנים.

"הרושם שלי הוא שכמו בכל מקום בעולם, כאשר מתרחש שינוי, ישנם שלושה סוגים של אנשים. אלו שכמהים להיות חלק מהשינוי ורוצים ללמוד, אלו שעוצרים ורוצים לראות לאן הדברים הולכים, ואלו שהם נגד כיוון שהם חושבים שהם יודעים הכל. זה מגוון דעות שיהיה בכל מקום, והתפקיד שלי זה לקחת את כולם בכיוון שלי, כי זה הכיוון שהמועדון רוצה ללכת אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully