וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב החליטה: שלומי אזולאי לא ימריא עם הסגל לאלמטי

11.7.2016 / 21:40

בדרך לעסקה? הצהובים בחרו להותיר את הקשר בארץ כאשר במועדון קיימת הבנה כי אין צורך בו בעקבות צירופו של גולסה. ואן לוון העביר את רשמיו לארבלדזה על קאיראט, בניון ישוב אל הספסל

מסיבת העיתונאים בה קרלוס גרסיה נפרד ממכבי תל אביב/צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: קרלוס גרסיה נפרד ממכבי תל אביב

שלומי אזולאי לא ימריא עם מכבי תל אביב מחר למשחק הראשון מול קאיראט אלמטי הקזחית בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. בסגנית האלופה החליטו לא לצרף את הקשר לנסיעה מה שעשוי ללמד על כך שהמועדון קרוב להחלטה על מימוש ההסכם בינו לבין מכבי חיפה, לפיו אזולאי יימכר תמורת 450 אלף יורו.

כזכור, החליט הבעלים מיטש גולדהאר להשהות את המגעים עם הירוקים אחרי שביקשה שני מיליון יורו עבור אלירן עטר, אך כעת אחרי צירופו של אייל גולסה מבינים אצל הצהובים כי אין טעם בהחזקתו של אזולאי הנמצא באותה המשבצת של הרכש הטרי. מעבר לסכום הנאה שייכנס אל קופת המועדון בעקבות שחרורו, מכבי תל אביב תוכל לחסוך את משכורתו הנאמדת בכ-250 אלף דולר נטו.

עוד בנושא:
למרות השחרור הקרב: עדן בן בסט ימריא עם מכבי תל אביב לקזחסטן
בגלל הבוררות של אצילי: החתמת אחמד עאבד במכבי תל אביב מתעכבת

שלומי אזולאי שחקן מכבי תל אביב (אמצע). ברני ארדוב
בקרוב בירוק? אזולאי/ברני ארדוב

מחר בבוקר תמריא הקבוצה אל המשחק והפעם תקיים נחיתת בינתיים בגאורגיה. המנהל הביצועי פטריק ואן לוון, שמכיר את היטב את קאיראט מתקופה בה שימש במנהל המקצועי של הקזחים, העביר את כול רשמיו על הקבוצה למאמן שוטה ארבלדזה לקראת המשחק הראשון בדרך אל שלב הבתים.

על פי האימונים שקיימה היום הקבוצה עולה כי ארבלדזה יחזיר אל החוליה הקדמית את טל בן חיים על חשבונו של יוסי בניון. דור פרץ, שתופקד בשני המשחקים מול גוריצה בעמדת המגן הימני, ימשיך כאשר לצדו ישחקו איתן טיבי וטל בן חיים הבלם.

יוסי בניון שחקן מכבי תל אביב (אמצע). ברני ארדוב
חוזר אל הספסל. בניון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully