וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות השחרור הקרב: עדן בן בסט ימריא עם מכבי תל אביב לקזחסטן

11.7.2016 / 10:57

החלוץ עשוי לעזוב את סגנית האלופה רק לאחר הגומלין מול קאיראט, ומתלבט בין צרפת לישראל, אחרי שקיבל הצעה גם מהפועל תל אביב. קרויף רוצה קשר על המשבצת של נוסא איגייבור

מסיבת העיתונאים בה קרלוס גרסיה נפרד ממכבי תל אביב/צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

עדן בן בסט ימריא עם מכבי תל אביב מחר לקזחסטן למשחק מול קאיראט, לאחר שמכבי תל אביב סיכמה איתו כי לפחות עד ה-15 ביולי הוא יישאר בקבוצה. ביום שישי אמורה מכבי תל אביב למסור את החלטתה האם היא משחררת אותו לקבוצה הבאה שלו או שהיא מבקשת מבן בסט להישאר גם למשחק הגומלין במוקדמות הליגה האירופית ב-22 בחודש. בכל מקרה, לכל היותר בן בסט יישאר גם למשחק בעוד עשרה ימים.

בן בסט, שיקבל פיצוי נאה ממכבי תל אביב על התרת חוזהו (שש משכורות), יצטרך להחליט בימים הקרובים היכן הוא רוצה לחתום. מצרפת יש לו מספר הצעות ובראשן מברסט בליגה השנייה. גם הכוכב האדום פריס מהליגה השנייה מאוד מעוניינת, גם כי הנשיא שלה יהודי, אבל יכולותיה הכספיות נמוכות יותר מאלו של ברסט ולכן ספק גדול אם בן בסט יעבור לשם.

עוד בנושא:
בגלל הבוררות של אצילי: החתמת אחמד עאבד במכבי תל אביב מתעכבת
עדן בן בסט על הכוונת של נאנסי, לה האבר ושטרסבורג

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתלבט. בן בסט/ברני ארדוב

בישראל מחכה לבן בסט הצעה מאיזי שרצקי שמוכן לשלם לו כ-250 אלף דולר נטו לעונה, בין אם בחוזה לעונה אחת ובין אם ליותר. הבעיה היא שבן בסט לא שלם עדיין עם מעבר צפונה לקבוצה שלא נתמכת על ידי קהל רב. הוא מרגיש שאחרי הייבוש במכבי תל אביב הוא רוצה לשחק במועדון עם עוצמות מהיציעים ולחוות שוב הנאה אמיתית מכדורגל.

קבוצה ישראלית נוספת שמאוד רוצה את בן בסט היא הפועל תל אביב, לה אין משאבים כספיים כמו אלו של קרית שמונה והיא מציעה לו חוזה נמוך יותר, אבל ייתכן כי אם בן בסט יחליט בסופו של דבר להישאר בארץ, הוא ישחק בשורותיה ויחתום רק לעונה אחת. גם בית"ר ירושלים מגלה עניין בחלוץ, אבל בשלב הזה אין מגעים בין הצדדים.

אחרי צירופו של אייל גולסה למכבי תל אביב, יתכן שהקבוצה תחתים קשר נוסף בעל תכונות של קשר 50-50 וזה עשוי להיות על חשבון נוסא איגייבור שטרם הוחלט אם לשחררו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
html error

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully