וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן קאיראט: "שוטה ארבלדזה הוא כמו אחי שלי, לא רציתי לשחק נגדו"

קחבאר צחדאדזה שיחק עם מאמן מכבי תל אביב בנבחרת גאורגיה, אבל ביום חמישי יתחרה איתו במוקדמות הליגה האירופית: "לקבוצה שתנצח יהיה סיכוי גבוה מאוד להגיע עד לשלב הבתים"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: הניצחון של גאורגיה על פולין ב-1997, עם ארבלזדה וצחדאדזה בהרכב

קחבאר צחדאדזה ושוטה ארבלזדה ייפגשו ביום חמישי הקרוב (16:45) פעם נוספת. בתחילת שנות ה-90 הם שיחקו ביחד בדינמו טביליסי ובהמשך שיתפו פעולה במשך שנים ארוכות בנבחרת גאורגיה. מחרתיים שניהם יעמדו על הקווים ויתחרו על מקום בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית - ארבלדזה כמאמן מכבי תל אביב וצחדאדזה כמאמן קאיראט אלמטי.

"האמת היא שלא רציתי לשחק נגד ארבלזדה, אבל זה מה שההגרלה סידרה לנו", אמר צחדאדזה, "שוטה הוא כמו אח שלי, אבל אנחנו מקצוענים ונרצה לנצח אחד את השני. מכבי היא יריבה מאוד חזקה, אני חושב שלקבוצה שתנצח במפגש הכפול, יהיה סיכוי מאוד גבוה להגיע עד לשלב הבתים".

עוד בנושא:

חלוץ דינמו טביליסי מועמד למכבי תל אביב
אמיר עגייב צפוי לפתוח בהרכב אומוניה ניקוסיה נגד בית"ר

קאיראט היא קבוצה עם לא מעט שחקנים מעניינים. מז'ראר גוהו שלפני שלוש שנים היה מועמד למכבי חיפה ולא מפסיק לכבוש, דרך ססאר ארסו שהצטרף לאחרונה, ועד השמות הגדולים באמת: אנדריי ארשבין ואנטולי טימושצ'וק. בקזחסטן קיבלו בחשדנות מסוימת את הרוסי והאוקראיני, אבל צחדאדזה דאג להבהיר שהם לא הגיעו על "רק בשביל לקחת את הכסף לפני הפרישה".

"טימושצ'וק וארשבין עושים הכול למען הצלחת הקבוצה", אמר המאמן, "ההתקאלמות של טימושצ'וק מהירה יותר. קשה לתאר אותו במילים, גם ככדורגלן וגם כאדם, לכן אני אשתמש במילה אחת: 'נפלא'. את אותם דברים אפשר לומר על ארשבין. אלו שני שחקנים עם ניסיון עצום. אחרי המשחק נגד טאוטה בסיבוב הקודם, ארשבין אמר לי שאני מזכיר לו את ארסן ונגר. שאלתי אותו: 'למה?', והוא השיב לי: 'גם הוא היה מחליף אותי אחרי 70-75 דקות'".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קחבאר צחדאדזה, מאמן כדורגל גיאורגי. GettyImages
"טימושצ'וק וארשבין חושבים רק על טובת הקבוצה". צחדאדזה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully