וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן שריף טירספול: "מקווה שאופ"א תשקול מחדש את האדום בעזרת הווידאו"

ברונו אירלה התייחס לשערוריית השיפוט מול הפועל באר שבע: "כולם טועים כך שהכל בסדר". על האווירה: "נהניתי מאוד, השחקנים בקושי שמעו אותי". סיידו, קברז'יץ' וסאביץ' נפצעו

באדיבות ערוץ 20

אלופת מולדובה שריף טירספול יצאה ברגשות מעורבים ממשחק מוקדמות ליגת האלופות באצטדיון טרנר מול הפועל באר שבע. המולדבים אמנם הפסידו 3:2, אך המאמן ברונו אירלה בסך הכל מרוצה. "אני מקווה שהצופים נהנו מהמשחק, זו הייתה הצגה אמיתית", אמר.

"אני רוצה להודות לשחקנים שלי, ששיחקו טוב", המשיך, "כפי שאמרתי עוד לפני המשחק, ההכנה שלנו נמשכה ארבעה שבועות בלבד, והתוצאה לא רעה כל כך בהתחשב בכך. אני מרוצה מהיכולת אבל לא מהתוצאה, החמצנו שלושה מצבים טובים, כך שאני לא יכול להסתפק בזה, אבל עדיין יש לנו סיכוי לנצח בגומלין".

אירלה כמובן התייחס גם לשערוריית השיפוט במהלכה קיבל פידאן אליטי כרטיס צהוב שני והורחק, למרות שלא היה זה שביצע את העבירה שהובילה לפנדל הראשון לזכות האלופה הישראלית. מעבר לכך השופט קרלוס דל סרו פסק לשני פנדלים נוספים לזכותה.

עוד בנושא

מוקדמות ליגת האלופות: 2:3 דרמטי להפועל באר שבע על שריף טירספול
הפועל באר שבע: "הם בעטו ארבע פעמים לשער, איך ספגנו שני שערים?"
ברק בכר: "יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר, מאמין שנעבור"

קרלוס דל סרו שופט כדורגל (שמאל) שולף כרטיס צהוב לשחקני שריף טירספול. ברני ארדוב
"לא רוצה להגיד כלום על טעויות השיפוט". דל סרו שולף צהוב לעבר שחקן שריף/ברני ארדוב

"יש לי סיבות לכעוס, אבל אני לא רוצה להגיד כלום על טעויות השיפוט", אמר אירלה, "לגבי הכרטיס האדום, הוא נשלף לעבר השחקן הלא נכון, אני מקווה שאופ"א תשקול זאת מחדש בעזרת הווידאו ותיקח החלטה כך שהוא יוכל לשחק. כולם טועים, כולל אני והשחקנים, כך שהכל בסדר".

"בארבעת השבועות שהיו לנו ניסיתי לעשות הכל כדי לאחד את הקבוצה", סיכם, "ואני מאוכזב שלא הראינו כל מה שאנחנו מסוגלים לעשות. שני שחקנים נלקחו לבית החולים, סיידו יאיא וזוראן קברז'יץ', וגם ווידין סאביץ' נפצע בברכו. למרות זאת אני עדיין אופטימי, יש לנו סיכוי לעבור במשחק בטירספול. נהניתי מאוד מהאווירה, השחקנים בקושי הצליחו לשמוע את הצעקות שלי לעברם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully