וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר, מאמין שנעבור"

מאמן הפועל באר שבע שמר על אופטימיות אחרי ה-2:3 הדחוק על שריף: "חזרנו מפיגור מוקדם נגד קבוצה חזקה מאוד וזה לא קל". ברדה: "צריך פרופורציות. שלושה פנדלים במשחק זה לא רגיל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע פתחה הערב (שלישי) את הקמפיין האירופי שלה עם 2:3 קשה ודחוק על שריף טירספול משער ניצחון של מהראן ראדי בפנדל מפוקפק ממש בדקה ה-90. האלופה הישראלית הציגה הגנה נרפית, ספגה פעמיים ואם לא עזרה מהשופט הספרדי דל סרו היא הייתה נוסעת לגומלין עם תיקו שבהחלט היה מגיע למולדובים שלא נפלו מהקבוצה של ברק בכר.

עוד בנושא:

בזכות פנדל מפוקפק של ראדי: הפועל ב"ש ניצחה 2:3 את שריף טירספול

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יהיה קשה בגומלין. אליניב ברדה כובש בפנדל/ברני ארדוב

ברק בכר אמר בסיום המשחק: "חזרנו מפיגור מוקדם נגד קבוצה חזקה מאוד וזה לא קל. לנצח במשחק כזה, לשחק ולתקוף זה לא רע. הגענו ללא מעט מצבים. ניצחנו והדברים תלויים בנו. נבוא מוכנים מאוד למשחק הגומלין. ידענו מה אנחנו רוצים לעשות. היריבה באה מוכנה וידעה מול מי היא משחקת. התחלנו טוב והגענו לכמה מצבים. זה משחק שרצינו לתקוף בו. זה האופי של הקבוצה הזו. בשורה התחתונה יכולנו לנצח בתוצאה גדולה יותר, אבל ניצחנו במשחק לא פשוט. אני מאמין שנעבור שלב".

אליניב ברדה הוסיף: "אני חושב שצריך להיכנס קצת לפרופורציות. אני לא זוכר מתי באר שבע ניצחה באירופה. כל ניצחון באירופה הוא קשה. הייתה הזדמנות לנצח בתוצאה טיפה יותר טובה, עם מקדמה יותר גדולה, אבל שיחקנו מול קבוצה טובה ומאורגנת, עם מסורת באירופה. נצא לשם והם יצטרכו ליזום במשחק הבא. זה באמת לא רגיל, שלושה פנדלים במשחק לאותה קבוצה, אבל הבנתי ששלושתם היו מוצדקים. הייתי שמח אם היינו עושים שלוש משלוש, אבל גם שתיים משלוש זה בסדר".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יש לו עוד הרבה עבודה. בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully