וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "הם בעטו ארבע פעמים לשער, איך ספגנו שני שערים?"

13.7.2016 / 7:30

למרות הניצחון הראשון באירופה בעידן בכר, בבאר שבע נשמעה ביקורת על משחק ההגנה, ושחקנים הודו: לא היה פנדל. בכר יערוך שינויים בגומלין. ביקורת על דוידזאדה, שביעות רצון ממליקסון וראדי. ואת מי המאמן מעדיף בתור חלוץ?

באדיבות ערוץ 20

בווידאו: תקציר המשחק

בהפועל באר שבע רצו בסך הכל להשיג ניצחון ראשון באירופה בעידן ברק בכר, אבל דומה כי למרות הניצחון אמש (שלישי) 2:3 על שריף טירספול, דרכה לשלב הבא עדיין אינה סלולה. אתמול, לאחר המשחק, הודו חלק מהשחקנים כי לפחות אחד מהפנדלים שנשרקו לזכות הקבוצה היו שגויים, חלק מהשחקנים הודו כי לפחות פנדל אחד נוסף היה מפוקפק. מנגד, בבאר שבע טענו כי השופט לא שרק על עבירה ברחבה על אליניב ברדה.

עוד בנושא:
מוקדמות ליגת האלופות: 2:3 דרמטי להפועל באר שבע על שריף טירספול
ברק בכר: "יכולנו לנצח בתוצאה גבוהה יותר"
ברדה הודה: "שלושה פנדלים במשחק זה לא רגיל"

דודו גורש שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ערב לא קל. גורש/ברני ארדוב

"היה לנו הרבה מזל היום, אם המשחק הזה היה מסתיים ב-2:2, הייתי פסימי מאוד בקשר לשלב הבא. הניצחון הזה הוא קודם כל חשוב בשבילנו כמועדון. ברור שמול עשרה שחקנים היה לנו קל יותר. במולדובה המשימה תהיה קשה בהרבה. מאמינים שברק יכין אותנו מספיק טוב כדי לדעת איך לשחק במגרש כזה", אמר אחד השחקנים.

אגב, אחד הנתונים שהכעיסו את אנשי באר שבע היה העובדה ששחקני שריף בעטו ארבע פעמים בלבד למסגרת, ובכל זאת הקבוצה ספגה שני שערים. "איך יכול להיות שמחצית מהבעיטות שלהם נכנסות פנימה? הם בעטו ארבע פעמים וספגנו פעמיים. זה לא מצב רגיל", אמרו.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עדיין,אופטימים. באר שבע/ברני ארדוב

בכר פתח אתמול במערך שכולל את מאור מליקסון כשחקן במרכז השדה לצד ג'ון אוגו ואובידיו הובאן, אך בעקבות התוצאה הנזילה ייתכן מאוד שמהראן ראדי יפתח במשחק במולדובה כדי לחזק את החלק ההגנתי ומליקסון יתופקד בעמדה קדמית יותר, כך שהמאמן יצטרף לוותר על אחד משחקני ההתקפה שלו. גם מיגל ויטור עשוי לפתוח בשל החולשה שגילה ויליאם סוארס. ביקורת מסוימת נשמעה מכיוון הספסל, על ההחלטה של בכר להמשיך ולשנות את בועטי הפנדלים. אחד השחקנים אמר: "אם בוזגלו מחמיץ, למה הוא ממשיך לתת לו לבעוט? ואם ברדה מבקיע, למה ראדי בועט את השלישי? למה צריך להסתכל לספסל בכל פעם ששורקים לבעיטת עונשין? צריך למצוא בועט אחד טוב, ולהפסיק עם זה".

בבאר שבע עדיין לא מוותרים על רכש. בכר רוצה לצרף בדחיפות חלוץ. המאמן הבהיר לבעלים אלונה ברקת כי הוגו אלמיידה ועומר דמארי הם המועמדים המובילים שלו. "הבעיה העיקרית איתם זה כסף. אם נוכל להביא אחד מהם, הוא יהיה בקבוצה", הבהירו בבירת הנגב. מי שבלט בחולשתו הוא דווקא אופיר דוידזאדה, שדווקא גילה שיפור ניכר בעונה החולפת. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בתום העונה, דוידזאדה רוצה לעבור לגנט וסוכנו דודו דהאן מנהל מגעים עם הקבוצה הבלגית. מנגד, מאור מליקסון ומהראן ראדי זכו למחמאות.

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע (שמאל) מול ריקרדיניו שחקן שריף טירספול. ברני ארדוב
נקודת אור. מליקסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully