וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווינסי מילר נפצע במשחק חובבים בקליפורניה, ייעדר לפחות שישה שבועות

מכה למכבי תל אביב לפני פתיחת העונה: הפורוורד, שחזר לארצות הברית אחרי ששהה כמה ימים בישראל כדי לסדר את ענייניו, עלול להיעדר תקופה ממושכת בעקבות פציעה ברגל, שחומרתה תיבדק בקרוב

ניב אהרונסון

מכה למכבי תל אביב. העיתונאי האמריקאי הבכיר מארק ג'יי ספירס דיווח אמש (שבת) כי קווינסי מילר, שהוחתם לשנתיים על ידי הצהובים והוצג לפני פחות משבוע, סובל מפציעה רצינית ברגל שספג במהלך משחק חובבים במכללת UCLA בקליפורניה. מכבי תל אביב מודעת לפציעה ומעריכה שמילר ייעדר לפחות שישה שבועות, בהתאם לרמת החומרה שתיקבע בקרוב.

מדובר בחדשות רעות מאוד עבור הצהובים. מילר, שהובא על תקן מחליפו של בריאן רנדל ואמור לאייש את משבצת הפאוור פורוורד הפותח, הוא השחקן הטבעי היחיד בסגל בעמדה 4. גיא פניני ואיתי שגב מסוגלים לשחק בעמדה זו, אך לא מדובר במשבצת הטבעית שלהם. גם שוק השחקנים לא משופע בשחקנים מהרמה הגבוהה ביותר בעמדה 4. שני השחקנים הבכירים בשוק בשלב זה הם ויקטור קלאבר (בעונה שעברה בקובאן) וג'סטין דולמן, שעשוי להשתחרר מברצלונה.

מילר (2.08, 23) רשם העונה עונת רוקי מוצלחת במדי הכוכב האדום בלגרד וסומן על ידי הצהובים במשך תקופה ארוכה. כמה מאנשי מכבי תל אביב אף נסעו במיוחד לבלגרד כדי לנהל מגעים ראשוניים עימו ועם מאיק צירבס, שגם כן הובא מהכוכב האדום. מילר העמיד ממוצעים של 14.1 נקודות ו-5.7 ריבאונדים למשחק ביורוליג. בעבר ניסה את מזלו ב-NBA ללא הצלחה. אחרי עונה אחת במכללת ביילור הוא נבחר במקום ה-38 בדראפט 2012, ואחר כך המשיך לקדנציות קצרות בדנבר, סקרמנטו ודטרויט.

עוד בכדורסל ישראלי:
הכירו את הרכש של הפועל ירושלים, טראוויס פיטרסון
שרון אברהמי מתלהב: "דרל וויליאמס שחקן מגוון"

קווינסי מילר מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ביש מזל. מילר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully