וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון אברהמי: "דרל וויליאמס שחקן מגוון שמשאיר הכל על המגרש"

9.7.2016 / 10:57

הפועל תל אביב הכריזה באופן רשמי על צירופו של הפורוורד-סנטר האמריקאי (26, 2.03) ששיחק בעונה שעברה בפרטיזן בלגרד. 1,400 אדומים כבר חידשו את המנוי שלהם לקראת העונה הבאה

דרל וויליאמס כדורסלן אמריקאי. ויקיפדיה, אתר רשמי
"משאיר הכל על המגרש". וויליאמס/אתר רשמי, ויקיפדיה

הפועל תל אביב הודיעה רשמית הבוקר (שבת) על צירופו של הפורוורד-סנטר דרל וויליאמס לעונה הבאה. כבר אמש הודיע סוכנו של השחקן, הסרבי מישקו רזנטוביץ', כי השחקן עבר מפרטיזן בלגרד לאדומים, והיום הצטרפה הפועל בהודעה רשמית על הגעתו של השחקן. "אני שמח מאוד על החתמתו של דרל, הוא שחקן מגוון שמשאיר הכל על המגרש, בדיוק כמו שהאוהדים שלנו מצפים ואוהבים לראות", אמר המאמן שרון אברהמי על השחקן.

וויליאמס (26, 2.03) החל את קריירת המכללות שלו באוניברסיטת צ'יפולה הקטנה, עבר אחרי שנה למידלנד, ואת עונת 2010/11 החל באוקלהומה סטייט. את קריירת המכללות סיים באוניברסיטת טקסס A&M קומרס מדיוויז'ן 2.

בקיץ שעבר חתם על חוזה בפפינסטר הבלגית, אחרי שהספיק לשחק בשיקגו וטורונטו בליגת הקיץ. בעשרה משחקים בליגה הבלגית רשם 17.2 נקודות ו-10.7 ריבאונדים, מה שגרם לפרטיזן בלגרד לצרפו כשהוא רושם 5.5 נקודות ו-2.8 ריבאונדים בליגה האדריאטית ו-9 נקודות ו-5 ריבאונדים בליגה המקומית.

וויליאמס הוא הזר השני בקבוצה לצידו של אלאנדו טאקר שחתם מוקדם יותר הקיץ. הסגל הישראלי של שרון אברהמי ויוסי בונן סגור כשלצד רביב לימונד ומתן נאור, שממשיכים כישראלים בולטים, ישחקו העונה, דניאל איידן, תומר גינת ותמיר בלאט. בקבוצה מרוצים מקצב חידוש המנויים שעד כה 1,400 אוהדים הבטיחו את מקומם גם בעונה הבאה בדרייב אין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully