וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי קיבל את פרס שחקן המחזור בסין, מאמנו: "הוא השתלב מצוין"

הכוכב החדש של גוואנגז'ו יתארח אצל הבאיי החזקה (ראשון, 14:35, ספורט 1 ו-HD) ועוד לפני המשחק, הוא זכה לפרס כספי ולדיוקן. מאמן היריבה: "הוא שדרוג רציני לגוואנגז'ו, נצטרך לשים לב אליו"

SNTV

שבוע ויום אחרי משחק הבכורה הנהדר שלו, שכלל שער, בישול ועוד כדור מצוין שהפך לגול, יערוך מחר (ראשון, 14:35, ספורט 1 ו-HD) ערן זהבי את הופעתו השנייה בליגה הסינית, כאשר הפעם הוא עשוי לפתוח בהרכב גוואנגז'ו R&F, שתתארח למשחק חוץ קשה אצל הבאיי, שמגיעה למשחק מהמקום השלישי ואשר בסגל שלה ניתן למצוא את סטפן מ'ביה, ז'רביניו, גאל קאקוטה וגם את אסקיאל לאבצי הפצוע, ששבר את ידו בגמר הקופה סנטנריו.

זהבי פרסם היום בחשבון האינסטגרם תמונה, בה הוא נראה מקבל את פרס שחקן השבוע בליגה הסינית. לצד הפרס, קיבל זהבי גם דיוקן שלו (מעט משונה) ופרס כספי על סך 30 אלף יואן (4,500 דולר). מאמנו של זהבי בגוואנגז'ו, דרגאן סטויקוביץ', אמר לקראת המשחק: "זהבי רק הולך ומשתפר, עוד ועוד. הוא עובד מאוד קשה, אבל המצב הפיזי שלו עדיין לא 100 אחוז. בגלל זה לא שיתפנו אותו במשחק הידידות מול שאלקה וגם לא החלטנו אם הוא יהיה בהרכב מול הבאיי. אני עדיין מתלבט. הוא השתלב מאוד מהר בקבוצה ומסתדר עם השחקנים המקומיים. הצוות שלנו מאוד מרוצה".

גם מאמן היריבה החמיא: "זהבי הוא שדרוג מאוד רציני עבור גוואנגז'ו. הופעת הבכורה שלו בליגה הייתה מצוינת ונצטרך לשים לב אליו".

עוד בנושא:
ערן זהבי נבחר למצטיין המחזור בסין: "הוכיח כבר בבכורה שהוא שווה 8 מיליון דולר"
ה"בגידה" בבניון, אל תדברו איתי על אלירן: ערן זהבי בראיון
"ערן זהבי הכה כמו ברק, ההופעה שלו הייתה בלתי נשכחת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחק לא פשוט. זהבי באימון/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully