וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן זהבי הכה כמו ברק, ההופעה שלו הייתה בלתי נשכחת"

בסין התמוגגו מהיכולת של הקשר במשחק הבכורה שלו ב-2:4 של גוואנגז'ו R&F: "לקח לבדו שש נקודות במשחק תחתית קריטי". מאמנו: "הוא היה מושלם, עוד נראה ממנו הרבה דברים יפים"

SNTV

כשערן זהבי הלך לישון, הוא בוודאי לא חלם, אפילו לא בחלומות הכי ורודים שלו, על בכורה כה מוצלחת במדי גוואנגז'ו R&F - קבוצתו החדשה בסין. אבל כמו שנוכחנו לדעת לא מעט פעמים בעבר, את זהבי אי אפשר באמת לצפות. הערב (שבת) ערך הקשר את משחק הבכורה שלו בליגה הסינית וב-30 דקות הספיק לכבוש ולבשל בניצחון החשוב של קבוצתו 2:4 על שה-ג'יאג'וואנג בקרב תחתית. זהבי, כזכור, מרוויח 20 אלף דולר על כל שער, כך שהוא הבטיח לו תוספת נחמדה במשכורת כבר במשחק הראשון שלו בסין.

"ההופעה של זהבי? אפשר להגיד שהיא פשוט הייתה מושלמת", אמר מאמן גוואנגז'ו R&F, דרגאן סטויקוביץ'. "אני בטוח שהוא יכול לתת לנו אפילו יותר. עוד לא ראינו ממנו הכול. הוא לא בכושר מלא ולא היה כשיר למשחק ב-100 אחוז. אני מאמין שעם הזמן, הוא יהיה אפילו טוב יותר. אני שמח מהתוצאה וכמובן מסיום המשחק. היו דקות מרגשות, הקבוצה נראתה נהדר".

"שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה", אמר זהבי בסיום. "כיף שכבשתי, אך הכי חשוב שניצחנו - זה הדבר החשוב ביותר בכדורגל. אני מקווה שנמשיך להיראות כך, כי אני רוצה לראות את הקבוצה מתקמדת במעלה הטבלה. מקווה שאט אט אכנס לכושר. עבורי מדובר בתחילת העונה וייקח לי מעט זמן להיכנס לעניינים".

שחקן גוואנגז'ו R&F  ערן זהבי. SNTV
בכורה חלומית. זהבי/SNTV

גם בתקשורת הסינית התקשו להישאר אדישים להצגה של הקשר. "משחק מושלם, למרות שמדובר רק בהופעה הראשונה", "זהבי הכה כמו ברק", "הוא לקח שש נקודות במו רגליו במשחק תחתית קריטי", "זהבי היה המצטיין למרות ששיחק רק 30 דקות", "הופעה פשוט בלתי נשכחת".

המשחק הבא של זהבי וגוואנגז'ו R&F ייערך בשלישי - מול שאלקה הגרמנית (משחק ידידות). ב-10 ביולי ייערך המשחק הליגה הבא של הקבוצה, מול הביי, בשורותיה משחקים אסקייל לאבצי, ז'רביניו, סטפן אמביה וגאל קאקוטה.

עוד באותו נושא

ערן זהבי כבש ובישל במשחק הבכורה שלו בגוואנגז'ו R&F

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully