וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תקבל כמיליון יורו על טואטחה. אקפאי בדרך לסלובן ליברץ

8.7.2016 / 12:08

הירוקים דרשו 1.5 מיליון יורו, אך העסקה נסגרה בסכום נמוך יותר ובקיזוז עמלות. מתנהל מו"מ עם הצ'כים על השאלת הניגרי לשנה. אזולאי מחכה לשחרור, אחריו יוכל לחתום מיידית. מרואן קבהא הוצע

ניב אהרונסון

מכבי חיפה צפויה לקבל כמיליון יורו עבור עסקת טאלב טואטחה, כך על פי מקורבים לעסקת החתמתו של המגן באיינטרכט פרנקפורט. מקורבים לעסקה טוענים כי חיפה דרשה 1.5 מיליון יורו, אולם העסקה נסגרה על סכום נמוך יותר, ובקיזוז עמלות סוכנים הגיעה לקצת יותר ממיליון. "כך או כך, זאת עסקה טובה למכבי חיפה. טואטחה לא היה נשאר במועדון בכל מקרה. לא הרבה שחקנים ישראלים נמכרים לחו"ל במחירים האלה, רובם בכלל מושאלים או מגיעים כשחקנים חופשיים", אמר מקורב לעסקה. טואטחה עצמו רצה לשחק באירופה בכל מחיר והבהיר כי מכבי תל אביב היא האופציה האחרונה עבורו.

עוד בנושא:
אייל גולסה סירב להצעה המשודרגת של מכבי חיפה
אשר אלון הגיש הצעה על אוראל דגני ושחר הירש
"מקצועית, זאת ההעברה הכי גדולה של שחקן ישראלי העונה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טואטחה במדים החדשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שאייל גולסה סיכם במכבי תל אביב, במכבי חיפה, שם לא הופתעו מהמהלך, מתכוננים ליום שאחרי. "גולסה עשה טעות מקצועית בבחירה שלו. אני מניח שזה עוד יוכח בעתיד", אמר גורם בחיפה, שם מתמקדים כעת בשלומי אזולאי. לוואלה ספורט נודע כי לאחר שהוגשה לשחקן הצעה משודרגת לחזרתו של הקשר. סוכנו של הקשר שוחח עם ראשי מכבי תל אביב פעם נוספת, זאת לאחר שאזולאי לא נכלל גם אתמול בסגל מול גוריצה. אזולאי יעזוב את סגנית האלופה בכל מקרה, כשכל שנותר כעת הוא לראות האם זו תכבד את הסיכום של השחקן מול מכבי חיפה ותאשר את התנאים שרובם כבר סוכמו בין המועדונים, או תעדיף להעבירו לקבוצה אחרת לאחר שחיפה העלתה את תג המחיר על אלירן עטר. בשבוע שעבר, נערכה שיחה בין בכיר במועדון לסוכנו של מרואן קבהא, דודו דהאן, שהודיע כי הקשר אמור לחזור לארץ ולא יישאר במאריבור. במועדון הדגישו כרגע שהם מתמקדים באופציית אזולאי, ואם לא תצא לפועל ישקלו אופציות אחרות. ייתכן וגם אופציית אבי ריקן תיבדק במידה והקשר לא יגיע.

במקביל, במועדון מעוניינים להשאיל את הקשר החדש של הקבוצה, אובונג אקפאי. הירוקים מנהלים משא ומתן עם סלובן ליברץ הצ'כית בנוגע להשאלתו לעונה הקרובה, על מנת שייצבור ניסיון ודקות משחק. מחר ייערך אימון ראשון בארץ לאחר המחנה, אליו אמור להגיע ולדימיר סטויקוביץ'. כפי שפורסם בוואלה ספורט עוד לפני גמר הגביע, חיפה החליטה למכור את השוער ובהמשך הודיעה לסוכניו כי ישוחרר. גם עטר שהתבקש להגיע לאימון יהיה בכפר גלים ואם לא יוכל להתאמן ייבדק. אוראל דגני ואביחי ידין מתכוונים אף הם להופיע. המגן מבוקש ברעננה, אבל עדיין לא סיכם את תנאיו הכספיים ויחליט בקרוב האם לעבור לשם, או להפועל תל אביב. ידין רוצה לעבור להפועל תל אביב, אבל דורש שחיפה תפצה אותו. בימים הקרובים תיערך פגישה עם השחקן בניסיון למצוא פתרון לעניין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אוהדי מכבי חיפה בהפנינג. ניב אהרונסון
הפנינג חגיגי. אוהדי חיפה/ניב אהרונסון

שחקני הקבוצה הגיעו היום להפנינג בחנות האוהדים ב"גרנד קניון", שם שווקה החולצה החדשה של המועדון שנחשפה אתמול.

במהלך ההפנינג שוחח דקל קינן עם התקשורת. "סביר להניח שלא אהיה כשיר למשחק הראשון באירופה, אולי לשני. אני מתאושש מקרע קטן בתאומים. הצוות הרפואי עובד קשה כדי להכשיר אותי, מקווה לחזור לאימונים מלאים בקרוב". קינן הוסיף לגבי המחנה: "עבדתי קשה מאוד, אמנם לא עם הקבוצה אבל עבדתי בחדר הכושר, בבריכה. זה לא סוד שאנחנו צריכים חיזוק, עובדים על זה. תהיה קבוצה חזקה מאוד ומגובשת. מי שרוצה לשחק במכבי חיפה יהיה פה, וכולנו נרוויח. אין לי ספק שנהיה קבוצה טובה ולוחמת. אנחנו חייבים לפתוח את העונה ברגל ימין. בעונות האחרונות פתחנו לא טוב".

לגבי היריבה האסטונית שממתינה: "המבחן הראשון ביום חמישי הקרוב, שיחקתי לא מעט באירופה וזאת חוויה. נקווה שיצטרפו עוד שניים או שלושה שחקנים בקרוב ונראה שחיפה היא קבוצה טובה". על עזיבת שחקנים כמו בניון ועזרא אמר: "הצטרפו שחקנים טובים ועוד יצטרפו. שחקנים טובים עזבו, לכל אחד יש את השיקולים שלו, לא נכנס לזה. אני בקשר טוב איתם. שחקני הרכש? אחד הדברים שעשינו במחנה זה להתגבש כקבוצה. אלה דברים חשובים שישפיעו על המשך העונה. השאיפה היא להילחם על כל התארים, אבל יש עוד הרבה עבודה. בשנים האחרונות לא היינו שם. זכינו בגביע אחרי עונה לא פשוטה. זה השאיר טעם טוב. כדי להתמודד על תארים צריך להתחזק".

על ההצעה שקיבל מארצות הברית: "מכבי חיפה זה הבית שלי. כל עוד ירצו אותי אשמח להיות פה. זה הבית ופה חונכתי וקיבלתי ערכים. גם בתקופות הפחות טובות לא שכחתי את זה. אני במכבי חיפה. כל עוד ירצו אותי, אני פה". על האוהדים: "הם מלווים אותנו בכמויות אדירות, המעט שאפשר לעשות זה להקדיש להם זמן. זה מקרב ועושה חיבור טוב בין האוהדים לקבוצה".

שחקן מכבי חיפה, דקל קינן. ניב אהרונסון
"מכבי חיפה זה הבית שלי". קינן/ניב אהרונסון
שחקני מכבי חיפה, גיל אופק, גארי קאגלמכר, נטע לביא. ניב אהרונסון
הירוקים מצטלמים עם אוהדים/ניב אהרונסון
חנות מכבי חיפה. ניב אהרונסון
שווקה החולצה החדשה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully