וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום אחרי הגרלת הבתים: הקבוצות האיטלקיות פרשו מהיורוקאפ

8.7.2016 / 10:43

המלחמה בין פיב"א ליורוליג עלתה מדרגה כשבאיטליה מדווחים שרג'יו אמיליה, ססארי, טרנטו וקאנטו לא ישתתפו בעונה הבאה במפעל השני של היורוליג. לא ברור מי יהיו הקבוצות שיחליפו אותן

שחקן ססארי ג'ו אלכסנדר. GettyImages
המאבק נמשך. אקס מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר במדי ססארי/GettyImages

זעזוע נוסף בכדורסל האירופי לקראת עונת 2016/17 - יום אחד בלבד לאחר הגרלת היורוקאפ מדווח העיתון "גאזטה דלו ספורט" כי שלוש מארבע הנציגות האיטלקיות שהוגרלו למפעל: רג'יו אמיליה, ססארי וטרנטו, הודיעו להנהלת היורוליג כי הן מוותרות על השתתפותן. קאנטו, הנציגה הרביעית, אמורה להודיע על כך עד ה-11 ביולי. סימנים מוקדמים לפרישה היו כבר אתמול בהגרלה כשאף אחד מנציגי הקבוצות לא הגיע להגרלה. טרנטו, ששיחקה גם בעונה שעברה ביורוקאפ, הוגרלה לבית אחד עם הפועל ירושלים.

עוד בנושא

הפועל ירושלים תפגוש את לוקומוטיב קובאן, ולנסיה ואולימפיה לובליאנה
אנתוני ראנדולף סיכם לשנתיים בריאל מדריד
מכבי תל אביב עוקבת בעניין: אנדרו גאודלוק לא ימשיך ביוסטון

הפרישה של הקבוצות האיטלקיות הגיעה בעקבות סדרה של מכתבים ודיונים מול איגוד הכדורסל האיטלקי שהבהיר להן שעליהן לפרוש מהיורוקאפ, או לפרוש מהליגה, שכן אם לא יעשו כך יוטל עליהם עונש קשה, ככל הנראה סילוק מהכדורסל האיטלקי. עוד לפני ההודעה על הקבוצות שתשתתפנה ביורוקאפ, היה נראה כי האיטלקיות תשחקנה במפעלים של פיב"א אירופה, כולל ליגת האלופות החדשה, אך הן הפתיעו והלכו עם היורוליג, מה שהוביל לפיצוץ.

כעת על הנהלת היורוקאפ למצוא ארבע קבוצות חדשות שיסכימו להשתתף ביורוקאפ שכן על פי ההסכם עם הנהלת ה-ING, החברה שמנהלת את המפעל מבחינה כלכלית, התחייבו להעמיד 40 קבוצות. לא ברור מהיכן יגיעו המחליפות של הקבוצות האיטלקיות, שכן פיב"א מפעילה לחץ כבד על האיגודים למנוע כניסה של קבוצות ליורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully