וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עוקבת בעניין: אנדרו גאודלוק לא ימשיך ביוסטון

הרוקטס הודיעו לשוטינג גארד בן ה-27, שסומן על ידי הצהובים כמועמד מוביל, שלא יממשו את האופציה עליו לעונה הקרובה, מה שעשוי לסלול את דרכו חזרה לאירופה. אלכס טיוס סגר בגלאטסראיי

ניב אהרונסון

מכבי תל אביב עדיין לא השלימה את הפאזל לקראת העונה הבאה, וכעת עולה מחדש מושא הפנטזיה של הצהובים: אנדרו גאודלוק. הצלף בן ה-27 קיבל אמש (חמישי) הודעה מראשי יוסטון כי הם לא מתכוונים לממש את האופציה להשאירו בעונה הבאה, מה שהפך אותו לשחקן חופשי. הרוקטס יאפשרו לגאודלוק לחפש קבוצה חדשה החל מה-1 באוגוסט, אז האופציה עליו תפקע. על פי שלל דיווחים, אקס פנרבחצ'ה וקאזאן שוקל לחזור לאירופה ומכבי תל אביב, כפי שדווח לא אחת, סימנה אותו כמועמד מוביל. בטורקיה מפרסמים שגם גלאטסראיי תפנה אליו. למרות זאת, אפשר שגאודלוק יחליט להישאר בארצות הברית ולנסות למצוא חוזה מובטח, כמו שחקנים רבים שמעוניינים להישאר ב-NBA לאור העלייה בתקרת השכר.

הקו האחורי של ארז אדלשטיין מורכב נכון לעכשיו מגל מקל, יוגב אוחיון, די ג'יי סילי, סילבן לנדסברג, דגן יבזורי וסוני ווימס, שמסוגל לשחק גם בתור שוטינג גארד. צירוף של גאודלוק יהיה גם מעמסה כלכלית לא קלה על המועדון.

אנדרו גאודלוק שחקן פנרבחצ'ה אולקר. Gregory Sokolov, GettyImages
יחזור לאירופה? גאודלוק/GettyImages, Gregory Sokolov

עוד חדשות מאירופה

* בטורקיה מדווחים שאלכס טיוס סיכם לשתי עונות (העונה השנייה אופציה של הקבוצה) בגלאטסראיי. אקס מכבי תל אביב, שהוזכר כמועמד להצטרף להפועל ירושלים, אמור למלא את משבצת הסנטר המחליף של ננאד קרסטיץ' הוותיק בשורות אלופת היורוקאפ, שתשחק בעונה הבאה ביורוליג.

* סאגת המאמן של ברצלונה נמשכת: ב'אל מונדו דפורטיבו' דיווחו אמש שיורגוס ברצוקאס, שכבר הודיע כי יישאר לעונה נוספת בקובאן, עשוי בכל זאת להתמנות למאמן. כזכור, שאראס היה על סף חתימה אך התקנות בספרד, שקובעות כי מאמן חייב להיות בעל ותק של לפחות שנתיים, מנעו מהעסקה להתממש. ברצוקאס כבר נפגש עם ראשי ברצלונה וכעת הקטלאנים מנהלים מו"מ ישיר מול קובאן במטרה לשחררו מהחוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully