וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וייד הרגיש שמיאמי ויתרה עליו מראש, שהוא אישיות בלתי רצויה"

בארה"ב חושפים את הדרמה שהתרחשה בשעות שלפני ההחלטה של וייד לעבור לשיקגו: הפגישה הבהולה עם אריסון, הבקשה של 'פלאש' והתגובה המסתורית של וויטסייד. וגם: שחקנים בליגה מבקרים את דוראנט

צילום מסך

כאילו שהמעבר של קווין דוראנט לגולדן סטייט לא הספיק, ב-NBA התעוררו הבוקר (חמישי) לעוד חדשות מרעישות: דווין וייד עזב את מיאמי אחרי 13 שנים וחתם לשנתיים בשיקגו, כדי ליצור חמישייה מסקרנת מאוד בעיר הרוחות שתכלול את רייג'ון רונדו, ג'ימי באטלר, ניקולה מירוטיץ', רובין לופז ו'פלאש'. הקריירה המזהירה של וייד במדי ההיט, אותם הוביל לשלוש אליפויות, הסתיימה בטונים צורמים למדי.

אדריאן ווז'נרובסקי מ'יאהו' דיווח שסלע המחלוקת בין מיאמי לווייד היה הבקשה של הגארד לחוזה לשלוש עונות, בעוד שההיט התעקשו להעניק לו חוזה לשנתיים. בנוסף, ההיט לא הסכימו להציע יותר מ-40 מיליון דולר לשנתיים, בעוד שוייד הבהיר שוב ושוב כי הוא מעוניין ביותר מ-20 מיליון דולר לעונה. וייד, שבכל 13 שנותיו במיאמי מעולם לא היה המשתכר המוביל בקבוצה, דרש מההיט "לפצות" אותו באופן סמלי על השנים ההן. הבעלים מיקי אריסון ערך פגישה בהולה עם וייד כשהבין שכוונותיו לעזוב רציניות, אך לא נענה לבקשותיו, מה שלטענת מקורבים לשחקן "גרם לו להרגיש אישיות בלתי רצויה במיאמי, כאילו שכבר ויתרו עליו מראש".

עוד בנושא:
דווין וייד עובר לשיקגו: "חוזר לסגור מעגל בקבוצה עליה גדלתי"
בארקלי: "מה שקווין דוראנט עשה זה לרמות את הדרך שלך לאליפות"
סן אנטוניו שלחה את בוריס דיאו ליוטה, קוזמינסקס ישחק בניקס

דויין וייד שחקן מיאמי. AP
התאכזב. וייד/AP

שעות אחרי המעבר, וייד פרסם מכתב פרידה ממיאמי. "זו הייתה החלטה קשה ואמוציונלית, אבל זו ההחלטה הנכונה ביותר עבורי ועבור משפחתי", סיפר. "התחלתי את קריירת ה-NBA שלי במיאמי וזו היה כבוד לשחק בקבוצה ולבנות שושלות. אני מסתכל על זה לאחור בגאווה על כל מה שהשגנו לאורך השנים. אני מודה למיאמי מעומק לבי על כל האהבה שהיא נתנה לי לאורך השנים. התרגשתי ממאות ההודעות שקיבלתי מאוהדים שהבינו מה טוב יותר בשבילי ותמכו בהחלטה שלי. לנצח אזכור את מצעדי האליפות ואת כל הרגעים הנפלאים שחווינו יחד".

העזיבה של וייד מטילה צל כבד על העתיד של מיאמי, שנותרה עם סגל קצר למדי. מצבו הבריאותי של כריס בוש עדיין לא ברור, וכעת גם חסן וויטסייד, אם שקל להישאר, משתכנע אחרת. הסנטר סיפק ציוץ מסתורי עם לאחר היוודע החדשות על עזיבתו של וייד, ועל פי שלל דיווחים הוא נחוש כעת למצוא קבוצה אחרת.

הבולס, לעומת זאת, מעודדים מאוד מבואו של וייד ומקווים כי צירופו ישכנע שחקנים חופשיים בולטים לבחור בשיקגו למרות מעט הכסף שנותר להם בתקרת השכר. מצד שני, הציוות של וייד ורונדו בקו האחורי עלול ליצור בעיות גדולות בכל הנוגע לקליעה מבחוץ: מאז שנת 2004, השניים הללו מדורגים בתחתית ה-NBA בממוצעי קריירה מקו השלוש, כשוייד עם 28.4 אחוז בקריירה ורונדו עם 28.9 אחוז. העזיבה של מייק דאנליבי, שעבר לקליבלנד, מחייבת את הבולס למצוא כעת קלעים אמינים מחוץ לקשת. אחת האופציות שהועלו היא להחתים את ריי אלן, שהציע את עצמו לכמה קבוצות שמתחרות על האליפות, כולל גולדן סטייט, קליבלנד וסן אנטוניו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

עוד ועוד פרטים נחשפים על מערכת היחסים הבעייתית בין קווין דוראנט לראסל ווסטברוק. אדריאן ווז'נרובסקי חשף בפודקאסט של האתר The Vertical כי ווסטברוק זעם על דוראנט בחודשים האחרונים של העונה החולפת בעקבות ההתקרבות שלו לדריימונד גרין, שהיה גם אחד הגורמים המרכזיים לכך ש-KD עבר לווריירס. ווז'נרובסקי סיפר ש"אני יודע שזה הפריע לראסל. כולם באוקלהומה סיטי ידעו שנוצר קשר חברי בין דוראנט לגרין במהלך העונה ובמהלך הפלייאוף, ובחדר ההלבשה היה שיח בסגנון של 'האיש הזה בעט לסטיבן אדאמס פעמיים בביצים ואתה הולך ומבלה איתו? למה אתה בקשר איתו? אנחנו מנסים לנצח את החבר'ה האלה".

גם שחקנים ברחבי הליגה כבר מרשים לעצמם לבקר בגלוי את ההחלטה של דוראנט. מרקיף מוריס מוושינגטון נדרש לנושא אמש ואמר בנחרצות ש"זה לא בסדר, אבל אין מה לעשות עם זה. אם אני הייתי במקום דוראנט, היה לי רצון עז לנצח את גולדן סטייט ולא להצטרף אליה. זה כאילו...לא עושים דבר כזה. ציפיתי למשהו אחר ממנו".

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי, עם דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
ב-OKC לא אהבו את הקשר החברי. דוראנט וגרין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully