וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו שלחה את בוריס דיאו ליוטה, קוזמינסקס ישחק בניקס

הספרס פינו מקום בתקרת השכר בעוד צעד שמקרב את פאו גאסול לטקסס. בספרד טוענים שהסיקרס, שכבר החתימו את סרחיו רודריגס, הגישו לרודי פרננדס הצעה של 20 מיליון דולר לשנתיים

צילום מסך

בווידאו: אוהד אוקלהומה סיטי שורף את החולצה של קווין דוראנט

לאחר שהחתימה את סרחיו רודריגס לעונה תמורת 8 מיליון דולר, הציעה פילדלפיה לרודי פרננדס 20 מיליון דולר לשנתיים, כך על פי "אל מונדו דפורטיבו". הגארד הספרדי המצוין מחזיק בסעיף יציאה של 4 מיליון יורו מחוזהו בריאל מדריד, ולא מן הנמנע שהבלאנקוס יאבדו שניים משלושת הגארדים המובילים שלהם תוך שבוע. לפני מספר ימים החתימו הסיקסרס גם את ג'רד ביילס, והיום הוסיפו לקאדר גארד/פורוורד נוסף בדמות ג'ראלד הנדרסון, שחתם לשנתיים תמורת 18 מיליון דולר.

* מינדאוגס קוזמינסקס כבר סיכם את תנאיו בדרושפאקה, אולם באירופה טוענים הערב (שלישי) כי כעת הגיע לסיכום עם ניו יורק ניקס. הפורוורד הליטאי המגוון כבר נבחן בלייקרס, אך עושה רושם שהעדיף את הקבוצה מהתפוח הגדול, בשורותיה יחתום לשנתיים. קוזמינסקס העמיד אשתקד ממוצעים של 12 נקודות (55 אחוז ל-2, 37 אחוז ל-3) ו-3.4 ריבאונדים למשחק במלאגה ביורוליג.

* הניקס החתימו את ווילי הרננגומס (22, 2.11 מ'), שנבחר במקום ה-35 על ידי פילדלפיה בדראפט 2015 והועבר לתפוח הגדול. אשתקד שיחק 11.2 דקות למשחק בריאל מדריד ביורוליג והעמיד ממוצעים של 4.3 נקודות ו-3.4 ריבאונדים למשחק.

* סן אנטוניו שלחה את בוריס דיאו בטרייד ליוטה, תמורת הזכויות על אוליבר האנלן שנבחר בשנה שעברה בסיבוב השני בדראפט. המהלך יפנה מקום בתקרת השכר, כך שהספרס יוכלו לצרף את פאו גאסול.


עוד בנושא:

חוזר ל-NBA: סרחיו רודריגס עבר לפילדלפיה
נוביצקי סיכם לשנתיים נוספות בדאלאס, "וייד בשיחות עם קליבלנד"
ניצח בקרב, הפסיד במלחמה: איך ההצטרפות של דוראנט תשפיע על סטפן קרי?

רודי פרננדס ריאל מדריד מול ג'יג'י דאטומה פנרבחצ'ה אולקר. GettyImages
יעזוב ביחד עם סרחיו רודריגס? רודי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully