וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוביצקי נשאר בדאלאס, ווסט בווריירס, "וייד בשיחות עם קליבלנד"

הכוכב בן ה-38 ירוויח 40 מיליון דולר ואמור להשלים 20 שנה במאמבריקס. הפורוורד הוותיק בגולדן סטייט. בארה"ב טוענים: כוכב מיאמי טס באותו מטוס פרטי עם לברון והבעלים של הקאבס דן גילברט

צילום מסך

בווידאו: אוהד אוקלהומה סיטי שורף את החולצה של קווין דוראנט

לפני הצטרפותו של קווין דוראנט לגולדן סטייט היו שמועות ברחבי הליגה שדירק נוביצקי עשוי לעזוב את דאלאס ולחתום בעצמו בסגנית האלופה. ובכן, היום (שלישי) סיכם הכוכב הגרמני המזדקן לשנתיים נוספות במאבריקס, במהלכן אמור להרוויח 40 מיליון דולר. המשמעות: הפורוורד בן ה-38 ככל הנראה יסיים את הקריירה בקבוצה בה החל את קריירת ה-NBA שלו, אי שם ב-1998, וצפוי להשלים עשרים שנה בשורותיה.

יש לציין שבשנים האחרונות הסכים נוביצקי לחתום על חוזים נמוכים יותר מערך השוק שלו (חוזהו הקודם: 25 מיליון דולר לשלוש שנים), במטרה לאפשר לצוות הניהולי לחזק את הסגל. כעת הוא תוגמל על כך, ובגדול, אך ספק אם דאלאס של 2016/17 תהיה קבוצה מוצלחת במיוחד. בתחילת הקיץ רדפו המאבריקס אחר חסן ווייטסייד ומייק קונלי, בין היתר, ובסופו של דבר, שני השחקנים החדשים כרגע הם האריסון בארנס ואנדרו בוגוט.

לפני כחודש אמר הבעלים מארק קיובן: "לדירק מותר לעשות מה שהוא רוצה, נקודה. אם הוא רוצה לאמן, נזיז קצת את ריק קרלייל. הוא עשה כל כך הרבה עבור המועדון הזה, שהוא הרוויח את ההזדמנות לעשות ככל העולה על רוחו".

* ג'ראלד הנדרסון חתם לשנתיים בפילדלפיה תמורת 18 מיליון דולר.

* לאחר שהחתימה את זאזה פאצ'וליה לעונה, מצאה גולדן סטייט חיזוק נוסף לקו הקדמי שלא כשהגיעה לסיכום עם דייויד ווסט. הפורוורד הוותיק שבילה את העונה האחרונה בסן אנטוניו ושקל לפרוש אמור להרוויח 1.29 מיליון דולר בעונה הקרובה.

עוד בנושא:

ניצח בקרב, הפסיד במלחמה: איך ההצטרפות של דוראנט תשפיע על סטפן קרי?
הסמס הסודי של קרי, השכנוע של גרין: כך דוראנט עבר לווריירס
אכן, הרכב המוות: על ההחלטה של קווין דוראנט לעבור לגולדן סטייט

דירק נוביצקי, דאלאס מאבריקס. AP
לא הולך לשום מקום. נוביצקי/AP

בינתיים, בארצות הברית מסתובבות היום שמועות לפיהן דוויין וייד ייפגש עם הבעלים של קליבלנד דן גילברט. הכל התחיל בציוץ הבא של חברת התעופה Luxury Jets Group, שאיחלה יום עצמאות שמח ותייגה את חשבונות הטוויטר של לברון ג'יימס, וייד וגילברט:

לאחר מכן צייץ שדר הרדיו של הקאבס לשעבר ג'ו לול כי כל השלושה נמצאים על אותו מטוס. יש לציין כי לול הוא האיש שחשף כי גילברט נמצא בדרכו לדרום פלורידה בקיץ 2014 כדי להיפגש עם לברון ג'יימס ולשכנע אותו לשוב לקליבלנד.

"גורם בליגה טוען: וייד נמצא בשיחות מוקדמות עם הקאבס כדי להתאחד עם לברון. עדיין מדובר בשיחות התחלתיות", צייץ העיתונאי ג'ורדן שולץ. אבל זה לא נגמר שם: ג'ייסון קאר, בנו של אגדת העבר של קליבלנד אוסטין קאר, הוסיף לשמועות כשטען בחשבון הפייסבוק שלו ש"העסקה סגורה".

וייד, שחקן חופשי, קיבל לאחרונה הצעה של 40 מיליון דולר לשנתיים ממיאמי, אך על פי דיווחים מעוניין בחוזה של 50 מיליון דולר לשנתיים. היום פורסם בארצות הברית שביטל את הפגישה המיועדת שלו עם מילווקי, אולם שיקגו ודנבר ממשיכות לעקוב מקרוב. כרגע, אגב, קליבלנד תוכל להציע לפלאש 3.4 מיליון דולר לעונה בלבד.

דווין וייד, מיאמי היט, מול לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
האיחוד בדרך? וייד ולברון/AP

תראו אחרי מי קליבלנד החלה לעקוב בטוויטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully