וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין וייד עובר לשיקגו: "חוזר לסגור מעגל בקבוצה עליה גדלתי"

עוד עסקת ענק ב-NBA: 'פלאש' הודיע כי יעזוב את מיאמי בתום 13 שנים ויצטרף לקבוצה מעיר נעוריו לשנתיים במהלכן ירוויח יותר מ-40 מיליון דולר. הבולס העבירו את קלדרון ללייקרס ואת דאנליבי לקליבלנד כדי לפנות מקום בתקרת השכר

צילום מסך

עוד עסקת ענק ב-NBA: דווין וייד הודיע הלילה (בין רביעי לחמישי) שיעזוב את מיאמי אחרי 13 שנים ויצטרף לשיקגו, עיר נעוריו. 'פלאש' יחתום לשנתיים עם אופציית שחקן לצאת מהחוזה בתום עונה אחת, וירוויח קצת יותר מ-20 מיליון דולר לעונה. כדי לפנות לו מקום בתקרת השכר, הבולס העבירו את חוסה קלדרון ללייקרס ואת מייק דאנליבי לקליבלנד וחסכו בכך 12.5 מיליון דולר שיאפשרו להם להחתים את וייד בשכר גבוה יותר מכפי שמיאמי הייתה מסוגלת לתת לו.

בכך תם עידן ב-NBA, עם עזיבתו של וייד בן ה-34 את ההיט לראשונה בקריירה אחרי 13 שנים בהם היה הפנים של הפרנצ'ייז. וייד זכה עם ההיט בשלוש אליפויות, הפך למלך הסלים שלה בכל הזמנים וב-855 משחקים שרשם במדיה לאורך הקריירה העמיד ממוצעים של 23.7 נקודות, 5.8 אסיסטים, 4.8 ריבאונדים ו-1.7 חטיפות למשחק. הוא יאחד כוחות בשיקגו עם סופרסטאר נוסף בדמותו של ג'ימי באטלר, וישלים קו אחורי מסקרן מאוד שכולל גם את רייג'ון רונדו שחתם לא מכבר על חוזה לשנתיים.

עוד בנושא:
בארקלי: "מה שקווין דוראנט עשה זה לרמות את הדרך שלך לאליפות"
בוסטון בעקבות ג'אליל אוקפור, ריי אלן בדרך לגולדן סטייט?
סן אנטוניו שלחה את בוריס דיאו ליוטה, קוזמינסקס ישחק בניקס

דווין וייד, מיאמי היט. GettyImages
סוף עידן. וייד/GettyImages

אמש נראה היה שהמועמדת הרצינית ביותר לקלוט את וייד היא דנבר, שהציעה לו 52 מיליון דולר לשתי עונות וארכה עימו פגשה בת שעתיים וחצי. אולם נראה שרצונו של וייד לחזור לעיר בה גדל כילד ולסגור מעגל גבר עליו, וגם ההזדמנות להיות המשתכר המוביל בקבוצה שלו לראשונה בקריירה שיחקה תפקיד. "זאת לא החלטה קלה, אבל אני מרגיש שזו ההחלטה הנכונה", אמר וייד לסוכנות AP. "בתור ילד צפיתי במשחקים של הבולס ובזכותם הפכתי לשחקן כדורסל. אף פעם לא שכחתי מהיכן באתי ואני מודה לבולס על ההזדמנות לשחק בקבוצה שהעניקה לי את האהבה הראשונה למשחק".

הספיחים של העסקה הם כאמור חוסה קלדרון ומייק דאנליבי. קלדרון אמור היה להצטרף לברוקלין והבולס כבר ניהלו עימם מגעים מתקדמים כדי להיפטר מחוזהו של הרכז הספרדי, אך ההתקדמות עם וייד גרמה לשינוי מהיר והם הודיעו לו בפתאומיות שהוא עוזב דווקא ללייקרס עמוסת הגארדים. מנגד, מייק דאנליבי יחבור ללברון ג'יימס, שרצה לגייס אותו לקבוצה שלו כמה פעמים בשנים האחרונות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מייק דאנליבי שחקן שיקגו (שמאל) מול לברון ג'יימס שחקן קליבלנד. GettyImages
סוף סוף יחד. לברון ודאנליבי/GettyImages

עוד חדשות ב-NBA

* הגארד הארגנטינאי, מאנו ג'ינובילי, הודיע באמצעות חשבון הטוויטר שלו כי ימשיך בסן אנטוניו גם בעונה הבאה, ובכך ירשום עונה 15 ב-NBA בגיל 38. ג'ינובילי משחק בשורות הספרס מאז 2002.

* אחד הסנטרים הפנויים הבולטים בליגה, ננה הברזילאי, סיכם לעונה ביוסטון וירוויח 2.9 מיליון דולר. ננה בן ה-33 העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 9.2 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק בוושינגטון.

* לנגסטון גאלוויי סיכם בניו אורלינס. הגארד עזב לאחרונה את הניקס, שהפכו אותו לשחקן חופשי בלתי מוגבל לאחר שבחרו לא להאריך את חוזהו ב-2.7 מיליון דולר לעונה כדי לפנות מקום לברנדון ג'נינגס.

* ריצ'רד ג'פרסון, שפרש וחזר בו, הודיע כי יישאר בקליבלנד. הפורוורד הוותיק, שהראה שכוחו במותניו בסדרת הגמר מול גולדן סטייט, חתם לשתי עונות נוספות בקאבס.

* דאלאס החתימה את איי.ג'יי האמונס, בו בחרה בבחירה ה-46 בדראפט האחרון.

* ליאנדרו ברבוסה יעזוב את גולדן סטייט וייצטרף לפיניקס. השחקן סגר לשנתיים תמורת שמונה מיליון דולר.

ריצ'רד ג'פרסון, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
עוד שנתיים בקליבלנד. ג'פרסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully