וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייד ייפגש עם דנבר, בוסטון בעקבות אוקפור, ריי אלן בדרך לגולדן סטייט?

'פלאש' קיבל הצעה בגובה 50 מיליון דולר לשנתיים מהנאגטס, הסלטיקס מעוניינים בסנטר פילי, הצלף הוותיק שלא שיחק למעלה משנה עשוי לחבור לווריירס. וגם: האם ווסטברוק ודוראנט מסוכסכים?

צילום מסך

שוק השחקנים ב-NBA לא נח לרגע, וגם הלילה (בין שלישי לרביעי) נרשמו כמה אירועים מסקרנים. הנה העסקאות, השמועות והדיווחים מהשעות האחרונות:

* סן אנטוניו שלחה את בוריס דיאו לדאלאס בטרייד כדי לפנות מקום לפאו גאסול, שאמור להרוויח 30 מיליון דולר בשנתיים הקרובות. הפורוורד בן ה-34, שהיה אחד מעמודי התווך של הספרס מאז הצטרף ב-2012, ירוויח בעונה הבאה 7 מיליון דולר, יותר ממה שסן אנטוניו הייתה יכולה להרשות לעצמה לאור העלויות הגבוהות של הסנטר הספרדי. הטרייד יאפשר לה לפנות מקום בתקרת השכר.

* גולדן סטייט לא עוצרת: אחרי זאזה פאצ'וליה ודיוויד ווסט, שחקן משלים נוסף עשוי להצטרף בקרוב - ריי אלן. הצלף בן ה-40 לא שיחק באופן פעיל במשך יותר משנה, אולם מעולם לא הודיע על פרישה ולמעשה שמר על כושר משחק סביר לאורך כל התקופה, על פי דיווחים בארצות הברית. אם אכן המהלך יקרום עוד וגידים, אלן אמור להרוויח 1.5 מיליון דולר בחוזה מינימום. גם מריו צ'אלמרס וקנדריק פרקינס מועמדים לווריירס.

* ברנדון ראש עזב את הוורייורס והוא ייצטרף למינסוטה טימברוולבס. הגארד סגר לעונה תמורת שלושה וחצי מיליון דולר.

עוד בנושא:

נוביצקי נשאר בדאלאס, ווסט בווריירס, "וייד בשיחות עם קליבלנד"
איך ההצטרפות של דוראנט תשפיע על סטפן קרי?
בלאט מאוכזב: מינדאוגס קוזמינסקאס עובר לניקס

שחקני מיאמי היט ריי אלן (שמאל) מריו צ'אלמרס (ימין). GettyImages
בעונה הבאה באוקלנד? ריי אלן ומריו צ'אלמרס/GettyImages

* דווין וייד ממשיך לאותת למיאמי על כוונותיו לעזוב: מארק שטיין ב-ESPN מדווח שדנבר הגישה הצעה משופרת ל'פלאש' בסך 50 מיליון דולר לשנתיים, הסכום אותו הוא דורש בימים האחרונים, והצדדים ייפגשו בניו יורק בניסיון לגבש עסקה. מיאמי הציעה 40 מיליון דולר "בלבד" למשך אותה תקופה. גם שיקגו עדיין בתמונה ומנסה לגבש הצעה לווייד.

* עוד בנוגע לדווין וייד: ב-ESPN מדווחים שלמרות הפגישה החשאית בין וייד, לברון ובעלי קליבלנד אדם גילברט, לא מתקיימים מגעים של ממש על מעבר של פלאש לאוהיו. "כן, וייד ולברון בילו יחד בשבוע האחרון, אבל ג'יימס לא פועל כדי לגייס אותו ולא מוכן להתפשר על פחות מחוזה מקסימום. אם לברון יחתום על חוזה מקסימום, הסיכוי של וייד להצטרף כמעט אפסי", נכתב.

* הווארד בק מ'בליצ'ר ריפורט' שופך אור על הנסיבות שהובילו להחלטה של קווין דוראנט לעזוב את אוקלהומה סיטי. לטענתו, חלק מרכזי בעזיבה היה יחסים הולכים ומדרדרים עם ראסל ווסטברוק, שגרמו לדוראנט להיות מתוסכל ומאוכזב. "גם כשבילי דונובן הגיע הבעיות סביב ראסל לא נפתרו. ההתקפה לא השתנתה, ועדיין רוב הזריקות שהוא נאלץ לקחת היו קשות מאוד. אין ספק היחסים שם היו מסובכים. קווין הרגיש שאף אחד, כולל ראסל עצמו, לא מסוגל לשלוט על ראסל ווסטברוק", צוטט חבר קרוב של דוראנט.

בריאן ווינדהורסט אף טען שווסטברוק "אפילו לא ניסה לשכנע את דוראנט להישאר" כשנודע לו על הנטייה של KD לחתום בגולדן סטייט, ומוסיף ש"בעוד שכל הכוכבים הכי גדולים של הקבוצות שרחרחו בכיוונו של דוראנט התגייסו למשימה וניסו לשכנע אותו, ווסטברוק לא החליף איתו אפילו מילה ולא היה נוכח בפגישות עם אוקלהומה סיטי".

* למרות ההחתמה המרשימה של אל הורפורד, בוסטון עדיין מנסה לגייס כוכבים נוספים. ב'בוסטון הראלד' דווח הלילה שהסלטיקס מנסים להשיג בטרייד את ג'ימי באטלר ו/או ג'אליל אוקפור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק. AP
יחסים בנסיגה. ווסטברוק ודוראנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully