וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ערכה אימון פתיחה. הרוש: "השנה הכול יותר רציני"

בצל אי הוודאות הכלכלי, העביר אלי גוטמן את אימון הבכורה. חן עזרא ("הלכתי עם הלב") מרקו סימיץ' וניקולאס גורובסוב השתתפו באימון, מאות אוהדים פרצו לכר הדשא ויצאו אחרי חצי שעה

צילום: אבי כהן, עריכה: מרום שפיצר

אחרי עוד קיץ לא פשוט, עורכת היום (שלישי) הפועל תל אביב את אימון הפתיחה שלה לעונת 2016/2017. בצל אי וודאות כלכלי וניהולי, ולאחר צירופם של חן עזרא, מרקו סימיץ' וניקולאס גורובסוב, חוזים מאות אוהדים בשחקנים החדשים והישנים שלהם, תחת שרביטו של אלי גוטמן, בתקווה לעונה טובה יותר מזו שהסתיימה לפני כחודש וחצי. ארון שוינפלד לא נכח באימון והוא אמור להגיע בימים הקרובים.

עוד בנושא:

חן עזרא חתם בהפועל תל אביב, שמואל שיימן סיכם ל-3 עונות נוספות
אמיר כבירי התחייב: כל החובות של שחקני הפועל תל אביב ישולמו עד אוגוסט
רון ציבלין חוזר לקדנציה רביעית בהפועל תל אביב: "מאושר לשוב הביתה"

האוהדים ששרו שירים וקראו בשמו של המאמן אלי גוטמן, פרצו למגרש רגע אחרי עליית השחקנים לכר הדשא. אחרי כ-כחצי שעה של מפגשים בין אישיים, צילומי סלפי וטפיחות על השכם, האוהדים התבקשו לפנות את כר הדשא והשחקנים נשלחו בחזרה לחדר ההלבשה, כדי להתכונן כראוי לאימון.

חן עזרא שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חן עזרא/ברני ארדוב

השוער אריאל הרוש אמר: "בעונה שעברה היה יותר מדי רעש ופחות עבודה. השנה הכול נעשה בשקט, בצורה רצינית. אני מאמין שהשנה תהיה יותר טובה. יש בעיות כלכליות והן ימשיכו עד ספטמבר. לקחנו את זה בחשבון, זה מציק, אבל כל שחקן בא לקראת המועדון ונשך שפתיים. נתרכז בכדורגל ובסופו של דבר גם העניין הכלכלי יסתדר. קשה להגדיר יעדים, אבל המטרה היא קודם כל פלייאוף עליון".

ניקולאס גורובסוב אמר: "זו הפעם הראשונה שלי בישראל. אני רוצה לעשות עונה טובה - בשבילי, בשביל הקהל, בשביל המועדון. אני יודע שזה מועדון גדול, מהגדולים בישראל".

חן עזרא ערך אימון בכורה באדום ואמר: "הגעתי למועדון גדול, קיבלו אותי בצורה יפה ואוהבת ואני מחכה להחזיר במגרש. כל השחקנים שדיברתי איתם אומרים שהכול בסדר. הייתה לי הצעה מפתה מחו"ל בהרבה מאוד כסף, אבל רציתי לבוא לפה והלכתי עם הלב שלי. אני לא חושש מאחריות, אני מאמין בעצמי".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
מרקו סימיץ' שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מרקו סימיץ'/ברני ארדוב
שחקן הפועל תל אביב ניקולאס גורובסוב. ברני ארדוב
ניקולאס גורובסוב/ברני ארדוב
- מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן. ברני ארדוב
אלי גוטמן/ברני ארדוב

גם סיפור נחמד שקשור לאימון הפתיחה היה היום במתחם חודרוב. אתמול כתב אוהד בשם מיכאל כהן, המשתייך לארגון האוהדים "אדומים למען השבת", בפייסבוק שהוא מבקש סיוע להגיע לאימון הפתיחה של הפועל. כהן ציין בסטטוס כי אין באפשרותו הכספית לעשות זאת. אותו פוסט הועבר לאחד מבעלי המניות, סימון כץ, שיצר קשר עם הנער. כץ דאג היום לאסוף אותו מבני ברק שם הוא מתגורר לאימון ואף ארגן שיצולם עם המאמן אלי גוטמן אותו הוא מעריץ.

שוער הפועל תל אביב אריאל הרוש. ברני ארדוב
אריאל הרוש/ברני ארדוב
שחקן הפועל תל אביב בן רייכרט. ברני ארדוב
בן רייכרט/ברני ארדוב
שחקני הפועל תל אביב נמנייה ניקוליץ שגיב יחזקאל. ברני ארדוב
נמניה ניקוליץ' ושגיב יחזקאל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully