וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר כבירי התחייב: כל החובות של שחקני הפועל תל אביב ישולמו עד אוגוסט

בעלי האדומים נועד עם יו"ר ארגון השחקנים והשניים יציגו את ההסכם בפני הסגל בשבוע הקרוב. אפולון לימסול מאיימת לפנות לפיפ"א בעקבות עסקת בארי, במועדון שוקלים שלא למנות מנהל קבוצה כדי לחסוך בעלויות

one

בוודיאו: הפועל תל אביב ומכבי פתח תקווה נפרדות ב-0:0

יושב ראש ארגון השחקנים, ניר אלון, נפגש הערב (שני) עם בעלי הפועל תל אביב, אמיר כבירי והשניים קבעו כי הם יציגו את הסכם ביניהם במהלך השבוע לשחקני הקבוצה. כזכור, לפני כשבועיים הגיע ארגון השחקנים להסכם על תשלום השכר וחובות לשחקנים לעובדים. הנהלת המועדון התחייבה כי היא תעביר את שכר השחקנים בארבעה תשלומים, אלא שתלונות מצד השחקנים שנשארו על כך ששולם רק חלק מהסכום ותלונות השחקנים שעזבו על אי קבלת שכר כלל, הביאו את הפגישה בין אלון לכבירי הערב.

הפגישה בין הצדדים נערכה ברוח טובה כאשר בעלי הפועל הציג את התכנית הכלכלית של הפועל העונה והתחייב כי כל החובות יועברו עד אוגוסט הקרוב. אלון התרשם מרצינותו של כבירי והשניים קבעו להגיע לאחד מהאימונים השבוע כדי להציג את הסיכום בפני השחקנים, העובדים והצוות המקצועי ולעדכנם בנעשה. אלון גם יעביר את רשמיו למנהלת הליגה ולבקרה התקציבית, שכרגע עוקבות בדאגה אחרי הנעשה בשורות האדומים.

עוד בנושא:
רון ציבלין חוזר לקדנציה רביעית בהפועל תל אביב: "מאושר לשוב הביתה"
חן עזרא סיכם לשלוש שנים בהפועל תל אביב

אמיר כבירי, הבעלים של הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הכסף בדרך? כבירי/ברני ארדוב

לצד זה, הבעיות הכלכליות של הפועל עדיין רחוקות מלהסתיים. היום נודע כי גם בארי חמזה עדיין לא קיבל את שכרו ואף אפולון לימסול דורשת את כספי ההשאלה שטרם שולמו. הקפריסאים מאיימים אף לפנות לאופ"א אם החוב לא ישלום בקרוב. חמזה, ימתין עד אוגוסט לקבל את השכר ואם הקבוצה לא תעביר לו את שכרו שטרם שולם היא לא תוכל לפתוח את העונה.

בנושא אחר, מחר האדומים יפתחו רשמית את עונת 2016-17. אלי גוטמן יעביר את האימון הראשון העונה מחר ב-18:00, ובהפועל מקווים שלצד מרקו סימיץ' וניקולאס גורובסוב יוצג גם חן עזרא, שסיכם כבר לשלוש שנים במועדון. אגב, עדיין לא מונה מנהל קבוצה במקומו של אלון אפק, שעזב, וגורמים בקבוצה טוענים כי ההנהלה כרגע שוקלת לא למנות מנהל קבוצה כלל בכדי לחסוך כסף נוסף למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully