וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון ציבלין חוזר לקדנציה רביעית בהפועל תל אביב: "מאושר לשוב הביתה"

מאמן הכושר חוזר לשתף פעולה עם אלי גוטמן, איתו עבד כבר במתחם חודורוב ובנבחרת ישראל: "התרגשתי לחזור למתחם האימונים". גוטמן: "רון איש מקצוע מהמעלה הראשונה"

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן עם רון ציבלין. קובי אליהו
.שוב ביחד גוטמן וציבלין/קובי אליהו

הפועל תל אביב הודיעה היום (שני) על צירופו של מאמן הכושר רון ציבלין. זו תהיה קדנציה רביעית של ציבלין במועדון, אחרי שבשלוש הקודמות הוא היה שותף לכמה מההישגים הגדולים של המועדון, כולל זכייה פעמיים בדאבל, פעם עם דרור קשטן ופעם עם אלי גוטמן.

ציבלין אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני גאה ומאושר לחזור הביתה להפועל תל אביב. יש לפנינו הרבה עבודה לקראת תחילת העונה, אותה נעשה בצוותא עם הצוות המקצועי והשחקנים בראשותו של אלי גוטמן. התרגשתי מאוד לחזור למתחם חודורוב שעבר מהפך מדהים לקומפלקס אימונים מקצועי ומושקע ברמה מאוד גבוהה, מה שמראה המחשבה ארוכת הטווח והרצינות שהושקעה בכל הפרטים על ידי ההנהלה, ואני כבר מתרגש לקראת אימון הפתיחה"

אלי גוטמן אמר: "רון הוא איש מקצוע מהמעלה הראשונה עם ניסיון עתיר שנים שמכיר ואוהב את הפועל תל אביב ואני מברך אותו על שובו למועדון והצטרפותו לצוות המקצועי. חווינו יחדיו המון רגעים יפים וזכרונות טובים ואני מקווה שבעזרת עבודה קשה ומאומצת של כולנו נגיע ביחד לעוד הישגים והצלחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully