וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרא חתם בהפועל ת"א, שוינפלד: "נבחרת ישראל או ארה"ב? שאלה קשה"

הקשר ילבש את החולצה מספר 8 ויוצג באימון הפתיחה: "הפועל תל אביב גרמה לי להרגיש שזו ההחלטה הכי טובה עבורי". החלוץ ל"גרדיאן": "שתי האפשרויות שונות לגמרי". שיימן סיכם ל-3 עונות

one

בווידאו: השער האחרון של חן עזרא במכבי חיפה

הפועל תל אביב הודיעה היום (שלישי) באופן רשמי על צירופו של חן עזרא. קשר מכבי חיפה בארבע העונות האחרונות חתם על חוזה לשלוש שנים במדי האדומים ויוצג באימון הפתיחה של הקבוצה, שייערך הערב. עזרא ילבש בהפועל תל אביב את החולצה עם הספרה 8.

עוד בנושא:
אמיר כבירי התחייב: כל החובות של שחקני הפועל תל אביב ישולמו עד אוגוסט
רון ציבלין חוזר לקדנציה רביעית בהפועל תל אביב: "מאושר לשוב הביתה"
הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

חן עזרא שחקן הפועל תל אביב. htafc.co.il,
ברוך הבא. עזרא/htafc.co.il

עזרא בן ה-27 גדל בהפועל באר שבע ובגיל נוער עבר לבית"ר נס טוברוק ומשם, ב-2007 למכבי נתניה. עונה לאחר מכן הושאל להפועל כפר סבא. בקיץ 2012 נמכר עזרא למכבי חיפה תמורת מיליון דולר והצטיין בעונה הראשונה במדים הירוקים תחת אריק בנאדו וסיים אותה עם 9 שערים ו-14 בישולים. עזרא שיחק ארבע עונות בחיפה, אך עונתו האחרונה לא הייתה מוצלחת והוא נותר במשחקים רבים על הספסל, אך פתח והיה מעורב בשער הניצחון בגמר הגביע מול מכבי תל אביב. לעזרא יש גם תשע הופעות בנבחרת ישראל, כאשר ב-7 בספטמבר הוא ערך את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים מול נבחרת אזרבייג'אן.

עזרא אמר לאתר הרשמי של הפועל תל אביב: "חיפשתי מקום שיהיה עבורי בית ובחרתי לחתום בהפועל תל אביב, שגרמה לי להרגיש שזו ההחלטה הכי טובה עבורי. אני שמח מאוד להצטרף למועדון ולהיות חלק מהפועל. אני מאוד מתרגש לקראת ההתחלה החדשה, האימון הראשון, ונחוש לתת מעצמי, לתרום כל מה שאני יכול להצלחת הקבוצה ולגרום לקהל הענק האדום שמחה וגאווה בכל משחק".

מי שממשיך בהפועל תל אביב הוא המגן השמאלי שמואל שיימן שהאריך היום את חוזהו במועדון בשלוש עונות נוספות. המגן, שייקח גם הוא חלק באימון הפתיחה, אמר אחרי החתימה שלו: "זה משהו שמאוד רציתי שיקרה. מודה לאלי גוטמן והבעלים על האמון והמאמצים שהם עשו עבורי ועבור כולנו וכבר לא יכול לחכות לאימון הפתיחה".

ארון שוינפלד שחקן הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
באיזו נבחרת הוא ישחק, אם בכלל? שוינפלד/סוכנות ג'יני

חלוץ הפועל תל אביב, ארון שוינפלד, שכבש בעונה שעברה שמונה שערים ב-12 משחקים בחצי עונה במועדון, העניק ראיון ל"גרדיאן" במסגרת כתבה שנעשתה עליו.

שוינפלד נשאל על תחילת דרכו בישראל: "נכנסתי לכושר. כחלוץ, ברגע שאתה בטוח בעצמך, אתה מרגיש בנוח על המגרש ואין לחץ. אני חושב שהשער שכבשתי בדרבי שינה הכל. מן הסתם, היו הרבה שאלות לגבי ההגעה שלי לישראל ואני יודע שהאוהדים לא ממש הבינו איך יכול להיות שהקבוצה קונה שחקן שכבש רק שער אחד בעונה שעברה. אבל אני חושב שאם הם היו מכירים את הסיטואציה שלי בקולומבוס, הם היו מבינים, כי הייתי בהיררכיה מאחורי החלוץ הכי טוב בליגה, קיי קמארה, שהיה תופעת טבע".

החלוץ הוסיף: "אני חושב שהייתי מוכן לשחק, הרגשתי שהתפתחתי הרבה בעונה שעברה ורק הייתי צריך לקבל דקות. אם מסתכלים על המספרים שלי, רואים שלא הייתי הרבה בהרכב, כנראה פחות מעשר פעמים בליגה. גם בעונה שעברה, היה לי רק משחק אחד שהשלמתי בו 90 דקות. שיחקתי 220 דקות בסך הכול, זהו. זה בערך חמש דקות בממוצע למשחק וככה קשה מאוד לבוא לידי ביטוי. אני מבין למה היו חששות לגבי, אבל אני מרגיש שברגע שאנשים רואים אותי באימונים ובמשחקים, הכל משתנה".

שוינפלד נשאל על שאלת הנבחרת - האם הוא רוצה לשחק במדי ארצות הברית, אם יזומן או שמא במדי ישראל? "זו שאלה קשה. כמובן שאם ישאלו אותי לאיזה לאום אני שייך, אענה שאני אמריקאי. אני מזהה את עצמי כאמריקאי, אבל אם תהיה סיטואציה בה אצטרך להחליט, זה לא יהיה פשוט. שתי האפשרויות שונות לחלוטין".

לקראת העונה הקרובה הודה שוינפלד שהוא קצת עייף: "אמרתי לסוכן שלי שאני חייב קצת חופש, כדי לנקות את הראש. לא נחתי מאז דצמבר 2014, בגלל המיני-קאמפ של ה-MLS לפני העונה. בסיום העונה בישראל, הייתי גמור מנטלית וגם פיזית. כשאחזור מהחופשה, נראה מה קורה ונתחיל להעריך את העונה הקרובה. אני מתכנן להישאר, נראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully