וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה דורשת שני מיליון יורו על עטר, מכבי ת"א מעכבת את שחרור אזולאי

הצהובים קיוו לסגור את עסקת העברת החלוץ במהרה, אך מחזיקת הגביע בחרה להעלות את דרישותיה. בעקבות כך, החליטה סגנית האלופה לעכב את עסקת שלומי אזולאי שסגר כבר את תנאיו בכרמל

one

בווידאו: גמר גביע המדינה

הלם במכבי תל אביב. בקבוצה רצו להעלות היום (שני) הילוך כדי לסגור את עסקת אלירן עטר תוך 24 שעות, אך נודע להם בשעה האחרונה כי מכבי חיפה מבקשת עבור החלוץ לא פחות משני מיליון יורו. הסכום הפתיע את ראשי מכבי תל אביב וכעת לא ברור מה יעלה בגורלה של העסקה, זאת חרף הפניות הרבות של עטר לעזוב את הירוקים למען הקבוצה של שוטה ארבלזדה.

עוד בנושא:
קרלוס גרסיה נפרד: "לא רוצה שיזכרו אותי כבלם שלא יכול לרדוף אחרי חלוצים"
מכבי תל אביב ועדן בן בסט קרובים לסיכום על התרת חוזהו של החלוץ

שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר. טל לוי
עטר. המעבר יושלם?/טל לוי

במכבי חיפה אמרו: "המחיר שננקב על עטר הוגן והגיוני. זה מתווה העסקה. אנו לא דחקנו בה. אלירן כמחליף לזהבי שווה את הסכום הזה".

סגנית האלופה החליטה כי היא מעוניינת למצות את המשא ומתן כמה שיותר מהר, זאת לאור העובדה כי עדן בן בסט כבר נמצא עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה. אולם העובדה כי הדרישה של מכבי חיפה גבוהה יותר מהסכום בו נרכש החלוץ ב-2010 מבני יהודה עשוי לפוצץ את העסקה.

עטר, בצוותא עם אייל גולסה, נחשב לאחת המטרות של ג'ורדי קרויף והצהובים ביום שאחרי מכירתו של ערן זהבי כאשר לפני המעבר לצרפת הוא להט במדי מכבי תל אביב עם 22 שערי ליגה. עטר שב למכבי חיפה בינואר 2015 בצוותא עם איתי שכטר. בעונה האחרונה הוא כבש עשרה שערי ליגה והוסיף שני בישולים.

יש לציין כי בעקבות העובדה שמכבי חיפה העלתה את מחירו של עטר, גם במכבי תל אביב לא קבעו סוף פסוק ושלחו מסר לראשי הירוקים שלפיו סגנית האלופה מקשה את העברתו של שלומי אזולאי, שרוב פרטיו כבר סוכמו בחיפה. עדיין לא ברור אם הצהובים מנסים להפעיל לחץ על יעקב שחר כדי שישחרר את עטר משום שעד היום התנהלו שתי העסקאות בצורה נפרדת. אגב, אזולאי ביקש לעזוב למכבי חיפה מספר פעמים.

אם אזולאי לא ישוחרר מיידית מכבי חיפה עשויה לפנות לאופציות אחרות. כזכור, אייל גולסה ודן איינבינדר הם השחקנים שרוני לוי רוצה. קשר פאוק סלוניקי לשעבר אף שוחח עם בכיר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully