וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה נפרד: "לא רוצה שיזכרו אותי כבלם שלא יכול לרדוף אחרי חלוצים"

3.7.2016 / 12:22

בלם מכבי תל אביב עוזב אחרי ארבע שנים גדושות בהצלחות ונפרד בדמעות: "רוצה שיהיו ממני זיכרונות טובים, יהיה אנוכי מצדי להישאר". על מכבי בלי זהבי: "גם כשנמני עזב אנשים בכו, המועדון מעל לשחקנים"

מסיבת העיתונאים בה קרלוס גרסיה נפרד ממכבי תל אביב/צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

קרלוס גרסיה נפרד היום (ראשון) רשמית ממכבי תל אביב במסיבת עיתונאים בקרית שלום. הבלם הספרדי בן ה-32 עוזב את הצהובים אחרי ארבע שנים מוצלחות במועדון, במהלכן זכה בשלוש אליפויות וגביע המדינה והיה חלק מההעפלה לליגת האלופות. קרלוס, שחתם באלניאספור מהליגה השנייה בטורקיה, נפרד אתמול מאוהדי מכבי תל אביב באתר הרשמי של הקבוצה עם דברים מרגשים, והיום דיבר בפני התקשורת.

עוד בנושא:
קרלוס גרסיה נפרד ממכבי תל אביב: "הסמל של מכבי נחקק לי בלב, ויישאר שם לעד"
ג'ורדי קרויף על קרלוס: "היה בעל השפעה עצומה, אני בטוח כי דרכינו יצטלבו בעתיד"

קרלוס גרסיה עם דור מיכה, עמרי בן הרוש שחקני מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"אני אוהד גדול של הקבוצה, אבל בחיים חייבים לקבל החלטות קשות"/יוסי ציפקיס

"זו מסיבת העיתונאים האחרונה שלי במכבי תל אביב. זה באמת קשה לי לעזוב. אני אוהד גדול של הקבוצה, אבל בחיים חייבים לקבל החלטות קשות. אין לי כבר את הכוח שהיה לי כשהגעתי. כשיש לי אפילו עשירית של אחוז פחות כוח, אני מרגיש שאני מרמה את האוהדים. היו ארבע שנים קשות, הטובות בחיי, אבל צריך לקבל החלטות קשות. נלחמתי עבור המועדון הזה, אני לא רוצה שיזכרו אותי כבלם שלא יכול לרדוף אחרי חלוצים, אלא שיהיו זיכרונות טובים ממני.

"זו הייתה התקופה המאושרת בחיי, אבל אם אשאר כאן זה יהיה אנוכי מצדי. המצב טוב, החוזה טוב, אני מכיר את הליגה, המשפחה שלי מאושרת פה. זה קשה לעבור לחו"ל פעם אחת, פעמיים זה קשה אפילו יותר, אבל אני צריך אתגר חדש. להילחם. אני פייטר. אני לא אוהב להפסיד, גם מול הבת שלי בת החמש.

"אני רוצה להודות לג'ורדי על שנתן לי את ההזדמנות להגיע לפה. אנשים שרחוקים מפה חושבים דברים על ישראל, פחדתי בהתחלה להגיע לישראל, אבל הייתה לי פה תקופה מעולה".

קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב בוכה. יוסי ציפקיס
"זהבי? גם כשפפ גווארדיולה עזב את ברצלונה אנשים היו מודאגים מאוד. אבל המועדון הוא מעל השחקנים"/יוסי ציפקיס

על התקופה שאחרי זהבי: "אני חושב שמכבי תל אביב תהיה טובה יותר. אחרי שנמני פרש הרבה אנשים בכו והיו עצובים ולא ידעו מה יהיה. גם כשפפ גווארדיולה עזב את ברצלונה אנשים היו מודאגים מאוד. אבל המועדון הוא מעל השחקנים. זה קורה. מכבי תל אביב היא המועדון הכי גדול בארץ, ואת זה אי אפשר לשנות.

"זיכרונות? נולדה לי פה בת. נהניתי פה. אלו היו השנים הכי שמחות שלי ככדורגלן. יהיה לי קשה להיות שמח יותר במקום אחר. אני רק יכול להגיד עכשיו תודה לכולם, לאוהדים, לכל מי ששלח לי תודות. כשהגעתי למכבי לא הבטחתי שאהיה השחקן הכי טוב ושניקח אליפויות, אלא שאתן את כולי. אני גאה להגיד שלא שמרתי גרם אחד של אנרגיה, נתתי הכל.

"מכבי לא ניסתה לשנות את ההחלטה שלי. זה לא היה עניין של כסף. יש לי חוזה לעוד עונה. זה לא קשור רק לחוזה שלי בטורקיה. פשוט הרגשתי שזה הרגע עבורי לעזוב. אולי זו טעות. השגתי פה יותר ממה שחלמתי. אם אלך ברגע הזה, עם תחושה טובה, תמיד ארצה לחזור, וככה אני מעדיף שזה יקרה, ולא שמכבי תגיד לי שהיא לא רוצה אותי יותר".

על מכבי תל אביב החדשה: "לבניון יש אופי, בן חיים עוד פה, אלברמן כאן, ועם השחקנים האלה, יש בסיס בריא. שחקנים יצטרכו להתעלות, זה הזמן עבורם להראות לעשות צעד קדימה. השחקנים הוותיקים הם אלה שמראים מה היא מכבי, כמה קשה צריך להתאמן. כרגע מהוותיקים שהיו פה כשהגעתי נשאר רק אלברמן, ואני בטוח שהמועדון יביא עוד אנשים שיראו איזו לחלימה נדרשת בקבוצה כמו מכבי תל אביב".

על העתיד: "אם אהיה ברמה שמתאימה למכבי תל אביב בעתיד והיא תרצה אותי, אשמח לחזור לפה. זו לא פרידה, אלא להתראות. אל תתפלאו אם תראו אותי פה שוב".

עוד באותו נושא

קרלוס גרסיה נפרד ממכבי תל אביב: "הסמל של מכבי נחקק לי בלב, ויישאר שם לעד"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב קרלוס גרסיה. יוסי ציפקיס
כשהגעתי למכבי לא הבטחתי שאהיה השחקן הכי טוב ושניקח אליפויות, אלא שאתן את כולי. אני גאה להגיד שלא שמרתי גרם אחד של אנרגיה, נתתי הכל"/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully