וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ועדן בן בסט קרובים לסיכום על התרת חוזהו של החלוץ

2.7.2016 / 22:20

הצדדים הגיעו לסיכום בסוף השבוע, לפיו החלוץ ישוחרר מהקבוצה תמורת פיצוי כספי בסך של למעלה מחצי מעלות חוזהו לעונה הקרובה. בן בסט מועמד להצטרף למכבי חיפה

צילום: אורן יוסיפוביץ, עריכת וידאו: מרום שפיצר

מכבי תל אביב ועדן בן בסט קרובים מאוד לסיום ההתקשרות ביניהם. בסוף השבוע הגיעו הצדדים להבנות לפיהן החלוץ ישוחרר מהקבוצה תמורת פיצוי כספי עבור העונה הקרובה בחוזהו. ההערכה היא שמכבי תל אביב תשלם לבן בסט למעלה ממחצית החוזה שיש לו לעונה הקרובה כפיצוי והוא יעזוב את הקבוצה מיד כשייחתם ההסכם. מי שמועמדת להחתים את החלוץ היא מכבי חיפה, הקבוצה שבשורותיה הוא ערך את טבילת האש שלו כשחקן בבוגרים.

אחרי שהצטרף למכבי תל אביב לפני כשנתיים מטולוז, בן בסט רשם רק תשע הופעות בהרכב של הצהובים בעונה החולפת וכבש שני שערים בלבד.




עוד בנושא:

קרלוס גרסיה נפרד ממכבי תל אביב: "הסמל של מכבי נחקק לי בלב, ויישאר שם לעד"
איגייבור: "אפשר לקחת אליפות בלי זהבי". דיווח: קמיל גרוסיצקי על הכוונת

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך החוצה. בן בסט/ברני ארדוב

ובגזרת השחקנים שיחזקו את מכבי: חמישה עד שישה שחקנים חדשים - זו תוכנית החיזוק של מכבי תל אביב בעקבות עזיבת ערן זהבי לסין. ג'ורדי קרויף שעשוי לעזוב בקרוב את המועדון, התבקש בינתיים על ידי הבעלים מיטש גולדהאר להמשיך ולעבוד על חיזוק הקבוצה. למעשה קיבל המנג'ר ההולנדי אור ירוק לשינויים גדולים במכבי תל אביב. על הפרק שניים או שלושה זרים חדשים וכן ניסיון לסגור עם שלושה ישראלים לפחות כאשר העדיפות היא לאלירן עטר, אייל גולסה ואחמד עאבד. גם את עומר אצילי וטאלב טואטחה ישמחו במכבי תל אביב לצרף אבל כרגע זה עוד לא ריאלי.

אחרי עזיבתו של קרלוס גארסיה יש לצהובים מקום לשני זרים חדשים מאחר שבעונה הבאה ניתן לרשום שישה. למעט פרדראג ראיקוביץ', מקומם של יתר הזרים של מכבי תל אביב לא בטוח, ואם יבקשו לעזוב לא יעמדו בדרכם. כל השלושה - האריס מדוניאנין, נוסא איגייבור ואורלנדו סה לא רוצים לעזוב לשום מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully