וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההחלטה": ארה"ב מחכה להודעה של קווין דוראנט, רייג'ון רונדו עובר לשיקגו

כוכב אוקלהומה סיטי צפוי להודיע ביממה הקרובה היכן ישחק בעונה הבאה, ג'רי ווסט הסביר לו מדוע עליו לשחק בגולדן סטייט. רונדו עבר לבולס, דאלאס החתימה את דרון וויליאמס ודווייט פאוול, ג'מאל קרופורד חתם בקליפרס, ואיפה ישחק פאו גאסול?

AP

"ההחלטה", גרסת 2016: ב-NBA עדיין ממתינים להצהרה של קווין דוראנט, כשעל פי הדיווחים בארה"ב כוכב אוקלהומה סיטי צפוי להודיע היום (שני) על הבחירה שלו באיזו קבוצה ישחק בעונה הבאה. כרגע, לפחות על פי הדיווחים בתקשורת, דוראנט מתלבט בעיקר בין שתי קבוצות: גולדן סטייט והת'אנדר.

עוד בנושא:
לואל דנג בלייקרס, ביסמאק ביומבו באורלנדו, ריאן אנדרסון ביוסטון
ארינזה אונואקו הצטיין (!) בליגת הקיץ ועשוי לקבל חוזה באורלנדו
מאנו ג'ינובילי הודיע: אני ממשיך עוד עונה בסן אנטוניו ספרס
דאדלי הציע לדראגן בנדר 10,000 דולר על הגופיה עם המספר 3
עוד עסקת ענק: אל הורפורד עובר לבוסטון, אריק גורדון סיכם ביוסטון

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, מול קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. AP
נתראה בשנה הבאה? תומפסון מול דוראנט/AP

עד עתה דוראנט נפגש עם שש קבוצות: אוקלהומה סיטי, גולדן סטייט, סן אנטוניו, בוסטון, מיאמי והקליפרס. הוא סיים בלילה את הפגישה הנוספת שלו עם הנהלת הת'אנדר, הקבוצה שבה שיחק בכל תשע העונות שלו בליגה, כשהבעלים קליי בנט והג'נרל מנג'ר סם פרסטי הגיעו עמו לפגישה פנים אל פנים בביתו בהמפטונס. הוא נפגש גם עם אנשי מיאמי, בפגישה שארכה שעתיים, ואנשי ההיט טוענים כי הם עדיין מאמינים בסיכוי שישחק בשורותיהם בעונה הבאה. גם בבוסטון טוענים כי צירופו של הל הורפורד לסלטיקס עשוי להשפיע לטובה על דוראנט.

מנגד, הווריירס שלחו לפגישה עם דוראנט את חבר ההנהלה ג'רי ווסט, "המגייס האולטימטיבי", כפי שהוא מוגדר בארה"ב, שפרט בפני הכוכב מדוע גולדן סטייט היא הקבוצה האידיאלית עבורו, והסביר למה זו האופציה הכי טובה עבורו לזכות באליפות. ווסט, כידוע, זכה באליפות אחת בקריירה, ב-1972 על הלייקרס, אחרי שהפסיד שבעה גמרי NBA, דבר שעשוי לגרור מדוראנט תחושת הזדהות, על האיש שעבר תלאות עד לטבעת המיוחלת. בארה"ב מדווח כי ווסט טען בפניו כי עם סטפן קרי, דריימונד גרין וקליי תומפסון בקבוצה, יהיה לו הרבה יותר קל, והוא יוכל לקלוע אותו מספר נקודות בפחות זריקות. כמו כן ציין ווסט כי התרומה של דוראנט בהגנה ובריבאונד לא בולטת באורלהומה סיטי, בעוד שבגולדן סטייט התרומה המגוונת שלו תזכה להכרה גדולה יותר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רג'ון רונדו, סקרמנטו קינגס. AP
יחליף את דרק רוז. רונדו/AP

עוד ב-NBA:

* רייג'ון רונדו עוזב את סקרמנטו, ועובר לשיקגו. רונדו סיכם עם הבולס על חוזה לשנתיים, שבהן ירוויח 28 מיליון דולר, ואמר: "אני מתרגש, זה מועדון גדול, עם שחקנים מצוינים סביבי שגורמים לי להתרגשות". הגארד בן ה-30 צפוי למלא בבולס את מקומו של דרק רוז, שעזב לניו יורק. שיקגו הופכת לקבוצה הרביעית של רונדו בשנתיים האחרונות: אחרי שבילה 8.5 עונות בבוסטון, הסלטיקס העבירו אותו בטרייד לדאלאס, ואת העונה שעברה העביר בקינגס, שם סיים כמלך האסיסטים של הליגה 11.7 למשחק.

* ג'מאל קרופורד נשאר בקליפרס: השחקן השישי של העונה ימשיך לשחק בקבוצה של דוק ריברס, אחרי שסיכם על חוזה לשלוש שנים שבמהלכן ירוויח 42 מיליון דולר. בשנה שעברה הגארד בן ה-36 רשם ממוצע של 14.2 נקודות ב-26.9 דקות.

* דאלאס סיכמה עם דרון וויליאמס. די-וויל נשאר במאבס עם חוזה לעונה אחת שבה ירוויח 10 מיליון דולר, שכר כפול ממה שהרוויח בעונה שעברה. כמו כן דאלאס החתימה את שחקנה דווייט פאוול, שירוויח 37 מיליון דולר בארבע שנים. פאוול היה הבחירה ה-45 בדראפט 2014.

* דוויין וייד איים בימים האחרונים על מיאמי שיעזוב, אבל נראה שפלאש צפוי להישאר בפלורידה עונה נוספת. מילווקי ודנבר מוזכרות כממתעניינות, אבל על פי ההערכה הוא יישאר במיאמי אחרי ש"האופציות שלו בליגה אוזלות".

* לאיפה יילך פאו גאסול? בארה"ב מדווחים שהסנטר הספרדי "קיבל הצעה של בין 18 ל-22 מיליון דולר לעונה", כשהוא מעורר עניין בחמש קבוצות: טורונטו, פורטלנד, שיקגו, מינסוטה וסן אנטוניו. נראה כי גאסול יחכה להודעה של דוראנט בטרם יקבל יקבל החלטה, כשגם הספרס מחכים עם הצעות עד אשר דוראנט יצהיר איפה ישחק כוכב OKC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully