וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנו ג'ינובילי הודיע: אני ממשיך עוד עונה בסן אנטוניו ספרס

3.7.2016 / 18:30

"אני רוצה להמשיך ליהנות מכדורסל עוד קצת ומרגיש יותר בטוח בעצמי", כתב הגארד. פורטלנד הציעה לפאו גאסול 40 מיליון דולר לשנתיים, דאדלי הציע לבנדר 10,000 דולר על הגופיה עם המספר 3

מאנו ג'ינובילי שחקן סן אנטוניו ספרס. AP
עוד עונה, לפחות. ג'ינובילי/AP

עדיין לא הולך לשום מקום. מאנו ג'ינובילי, כוכב סן אנטוניו ספרס, הודיע היום (ראשון) דרך הבלוג האישי שלו כי הוא ממשיך לפחות לעונה אחת נוספת ב-NBA. עם ההודעה הזו שם הארגנטינאי הוותיק קץ לכל השמועות על פרישה אפשרית שלו.

"החדשות הכי משמעותיות שאני רוצה לספר לכם זה שכבר החלטתי להמשיך לשחק ב-NBA", כתב ג'ינובילי, "לא היו לי הרבה ספקות בנושא, אבל כמו שאני אוהב לעשות לאחרונה, רציתי לתת לקצת זמן לעבור ולאפשר לעונה שזה עתה הסתיימה להתרחק ממני מעט. האמת היא שהשנה אני מרגיש יותר בטוח בעצמי ואני רואה את הדברים בצורה ברורה יותר מאשר בשנה שעברה.

העונה האחרונה הייתה מאוד טובה עבורי ומלבד ה'תקרית' הקטנה בפברואר, הייתי גם בריא לאורך רוב הזמן. אין לי ספק שאני רוצה להמשיך ליהנות מכדורסל עוד קצת. עבדתי השבוע באינטנסיביות רצינית בחדר הכושר ועל הפרקט. היה קשה, אבל זה היה הכרחי ועכשיו הגיע הזמן להתחיל באימונים עם הנבחרת. יום שני יהיה קשה מאוד, אבל אני כבר לא יכול לחכות ורק רוצה לראות את כל החבר'ה".

ג'ינובילי בן ה-38 סיים את עונתו ה-14 במדי הספרס עם 9.6 נקודות ב-19.6 דקות בממוצע.

seperator

* ג'ארד דאדלי הציע לדרגאן בנדר 10,000 דולר כדי לזכות בגופיה עם המספר 3, בה זכה שחקן מכבי תל אביב לשעבר כשנבחר בדראפט. הסווינגמן הוותיק שירוויח 30 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות הצטרף אחרי הקרואטי, וכעת מעוניין לשוב וללבוש את אותו מספר איתו שיחק בקדנציה הקודמת שלו בפיניקס.

* פורטלנד הציעה לפאו גאסול 40 מיליון דולר לשנתיים. על פי מספר דיווחים, הספרדי מעדיף לחכות לראות מה יקרה עם קווין דוראנט לפני שיקבל החלטה.

* המחירים ממשיכים להשתולל וברוקלין מחתימה את טיילר ג'ונסון ממיאמי על חוזה לארבע שנים תמורת 50 מיליון דולר. הרכז המחליף של ההיט אשתקד ירוויח 5.6 מיליון דולר בעונתו הראשונה, 5.8 מיליון בשנייה, 18.8 בשלישית ו-19.6 ברביעית.

* אנדרו ניקולסון חתם לארבע שנים בוושינגטון, בחוזה של 26 מיליון דולר.

* גארט טמפל חתם בסקרמנטו לשלוש שנים תמורת 24 מיליון דולר.

* מלקולם דילייני סיכם לשנתיים באטלנטה תמורת 5 מיליון דולר.

* ג'יימס אניס חתם לשנתיים בממפיס, וירוויח 6 מיליון דולר.

* מאמן קליבלנד והלייקרס לשעבר מייק בראון מצטרף לצוות האימון של סטיב קר בגולדן סטייט.

* בזמן שהיא מחכה לתשובה מקווין דוראנט, גולדן סטייט כבר פנתה לג'מאל קרופורד, שהתאכזב מההצעה שקיבל מהקליפרס ואמור לעזוב את LA. בקומבו-גארד הוותיק מעוניינות גם ברוקלין, פילדלפיה, דאלאס, אורלנדו ומיאמי.

* יוטה צפויה לשלוח את טריי ברק לוושינגטון תמורת בחירת סיבוב שני.

* קול אולדריץ' חתם במינסוטה לשלוש שנים תמורת 22 מיליון דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דראגן בנדר, פיניקס סאנס. AP
כסף קל. בנדר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully