וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הקיץ נפתחה: ארינזה אונואקו הצטיין ועשוי לקבל חוזה באורלנדו

אקס מכבי תל אביב בלט עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים בפתיחת ליגת הקיץ באורלנדו, ועל פי דיווחים פרנק ווגל מעוניין להעניק לו חוזה זמני במג'יק. קמרון פיין ניצח את דאלאס על הבאזר

one

בווידאו: תקציר משחק השיא של ארינזה אונואקו במכבי תל אביב

כמדי שנה, ליגות הקיץ של ה-NBA מספקות הצצה לרוקיז המסקרנים ביותר וגם לשחקנים ותיקים יותר שמנסים לקבל חוזה בליגה הטובה בעולם דרך הדלת האחורית. אמש (שבת) נפתחה ליגת הקיץ באורלנדו, ויומה הראשון הבליט בין היתר שם מוכר לחובבי הכדורסל הישראלי: ארינזה אונואקו. סנטר מכבי תל אביב לשעבר, שמאז עזיבתו את ישראל שיחק בפיליפינם, נבחר באתר ה-NBA לאחד ממצטייני מחזור המשחקים הראשון בליגה כשסיים עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים והוביל את אורלנדו, במדיה הוא משחק, לניצחון 74:79 על שארלוט.

בפלורידה מדווחים שאונואקו (2.06, 28) עשוי לקבל חוזה זמני באורלנדו, שאולי יאפשר לו לעשות ניסיון נוסף להשתלב בליגה הטובה בעולם אחרי ניסיונות כושלים בניו אורלינס, קליבלנד ומינסוטה. אונואקו צד את עינו של מאמן המג'יק פרנק ווגל כבר מזמן, ובזמן שווגל אימן באינדיאנה הוא אף קיבל זימון למחנה קדם העונה ב-2014.

אף אחד מהרוקיז המסקרנים לא נטל חלק ביום המשחקים הראשון, אבל כמה שחקני NBA אחרים סיפקו תצוגות מעניינות. ג'סטיס ווינסלו קלע 21 נקודות, מסר ארבעה אסיסטים והוריד ארבעה ריבאונדים ב-71:91 של מיאמי על הקליפרס, סטנלי ג'ונסון רשם 15 נקודות ו-8 ריבאונדים בניצחון 49:81 של דטרויט על הניקס, וקמרון פיין קלע סל ניצחון ב-85:86 של אוקלהומה סיטי על דאלאס.

שון דאוסון, אגב, יפתח את הופעותיו בליגת הקיץ בלאס וגאס ב-8 בחודש.

ארינזה אונואקו שחקן מכבי תל אביב זורק עונשין. ברני ארדוב
במכבי תל אביב זה קצת פחות הלך לו. אונואקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully