וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן זהבי פשוט הרג אותנו, לא ציפינו לדבר כזה"

יאסן פטרוב, מאמן שה-ג'יאג'וואנג שהפסידה 4:2 לגוואנגז'ו R&F, התקשה להישאר אדיש להופעת הבכורה של זהבי: "הכרנו אותו לפני, אבל לא היינו מודעים ליכולת הגבוהה שלו"

SNTV

בווידאו: משחק הבכורה של ערן זהבי בסין

בעיר גוואנגז'ו, לפחות הצד הכחול שלה, צהלו ושמחו אמש (שבת) לאחר הופעת הבכורה החלומית של השחקן החדש של גוואנגז'ו R&F, ערן זהבי, שעלה להופעת הבכורה שלו בליגה הסינית במשחק הליגה מול שה-ג'יאג'וואנג בדקה ה-60, כבש, בישל והיה מעורב בשער נוסף. בסופו של דבר, זה נגמר בניצחון 2:4 לזכות קבוצתו בקרב תחתית חשוב מאוד.

בסין התמוגגו מהיכולת של הקשר ובתקשורת המקומית פרגנו לו ללא הרף על היכולת הגבוהה שהציג. גם מאמנו דרגאן סטויקוביץ' ("הופעה מושלמת") לא יכול היה להישאר אדיש ואמר כי הוא "נותר ללא מילים" עם בסיום המשחק.

כמובן שחבריו של זהבי גם כן הרעיפו עליו שבחים, לאחר שזכו לראות את יכולתו על כר הדשא - כל זאת כשלושה ימים בלבד לאחר שחתם רשמית על חוזהו בקבוצה.

וכעת הגיע גם תורו של המאמן הבולגרי של שה-ג'יאג'וואנג, יאסן פטרוב, שראה את הופעת הבכורה של זהבי מקרוב. "הוא פשוט הרג אותנו. החילופים במחצית השנייה שינו לגמרי את המשחק. הכרנו אותו לפני המשחק, ידענו שיש סיכוי שהוא יקבל דקות והייתה לנו קצת אינפורמציה על התנועה שלו על המגרש, אבל לא באמת היינו מודעים ליכולת הגבוהה שלו. הופתענו, אין ספק. לא ציפינו לדבר כזה".

עוד בנושא

"ערן זהבי הכה כמו ברק, ההופעה שלו הייתה בלתי נשכחת"
ערן זהבי כבש ובישל במשחק הבכורה שלו בגוואנגז'ו R&F
מאמן גוואנגז'ו: "לא בטוח שערן זהבי יערוך את הבכורה שלו כבר מחר"

שחקן גוואנגז'ו ערן זהבי. צילום מסך
בכורה חלומית. זהבי/צילום מסך

כזכור, זהבי עלה כמחליף בדקה ה-60, ו-16 דקות לאחר מכן כבש את שער הבכורה שלו בקבוצתו החדשה, כשנגח לרשת בצורה נהדרת מחמישה מטרים. בדקה ה-83 דאג לשער השלישי, כשמשך שני שחקנים ברחבה והעביר כדור חכם לחברו באגף שמאל. אם זה לא מספיק, בדקה ה-89 הוא הוסיף גם בישול.

"אני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה", אמר זהבי בסיום. "כיף שכבשתי, אך הכי חשוב שניצחנו - זה הדבר החשוב ביותר בכדורגל. אני מקווה שנמשיך להיראות כך, כי אני רוצה לראות את הקבוצה מתקמדת במעלה הטבלה. מקווה שאט אט אכנס לכושר. עבורי מדובר בתחילת העונה וייקח לי מעט זמן להיכנס לעניינים".

מדובר היה במשחק חשוב עבור הקבוצה של דרגאן סטויקוביץ'. ערב המחזור, לגוואנגז'ו היו 16 נקודות ואילו לאורחת, שהגיעה מהמקום ה-13, היו שתי נקודות פחות אך גם משחק חסר. כעת הצליחה גוואנגז'ו להגדיל את הפער עוד יותר מהיריבה בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully