וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן גוואנגז'ו: "לא בטוח שערן זהבי יערוך את הבכורה שלו כבר מחר"

דראגן סטויקוביץ' מתלבט אם לשתף את הישראלי במשחק הליגה מול שיג'יאז'ואנג (שבת, 14:30, ישיר בספורט 2), שנאבקת עם גוואנג'זו בתחתית. אם לא ישחק, יערוך את משחקו הראשון מול שאלקה

אתר רשמי

גוואנג'זו מנסה לזרז עד כמה שניתן את האישורים הנדרשים, אבל נראה שהופעת הבכורה של ערן זהבי בקבוצה עלולה להידחות. מאמן הקבוצה החדשה של כוכב מכבי תל אביב לשעבר התייחס היום לאפשרות שזהבי יערוך את משחקו הראשון בקבוצה כבר מחר (שבת, 14:30, שידור ישיר בספורט 2) במשחק הליגה מול שיג'יאז'ואנג, והודה ש"אני לא יכול להתחייב לכך שזהבי ישחק כבר מחר", למרות הציפייה הגדולה בקרב אוהדי גוואנג'זו. לא ברור אם זו המאמן החליט שמוקדם מדי לשתף את זהבי, או שמדובר בבירורקרטיה שמונעת ממנו לשחק בשלב זה.

מדובר במשחק חשוב למדי עבור גוואנגז'ו, מול יריבה שמתמודדת עימה בתחתית. שיג'יאז'ואנג מדורגת ערב המחזור במקום ה-13, בעוד שגוואנגז'ו נמצאת גם כן בשיפולי הטבלה ומדורגת 11, כששתי נקודות בלבד מפרידות ביניהן.

אם זהבי לא ישחק, הופעת הבכורה שלו תידחה ל-5 ביולי, אז קבוצתו החדשה תפגוש את שאלקה במשחק ידידות בגוואנג'זו. משחק הליגה הבא של גוואנג'זו ייערך ב-10 ביולי מול קינהונגדו, המדורגת שנייה בטבלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הבכורה תידחה? זהבי/מערכת וואלה, צילום מסך

אמש ערך זהבי ראיון רשמי ראשון לתקשורת הסינית שבו הוא סיפר על הציפיות שלו מקבוצתו החדשה, על הפרידה ממכבי תל אביב ועל ההחלטה להצטרף לליגה הסינית. "קיבלתי הצעה לפני שבועיים או שלושה, הקבוצה שלי לא רצתה לתת לי ללכת, אבל כולנו ידענו שההצעה של הסינים לי ולמועדון שלי הייתה טובה מאוד", אמר. "לא הכרתי את הכדורגל הסיני לפני כן. אחרי שקיבלתי את ההצעה ניסיתי להתרכז בלהכיר את סין ואת הכדורגל המקומי. מצאתי הרבה שחקנים טובים שבאו לשחק פה. לאחר מכן הגעתי לסייר במדינה ואני מאוד שמח להיות פה".

על הסיבה שבגללה הגיעה לגוואנגז'ו, אמר זהבי: "הסינים נתנו לי חוזה אטרקטיבי מאוד וגם לקבוצה שלי הצעה טובה מאוד. זה שלב מאוד חשוב בקריירה שלי ואני מקווה שזו תהיה החלטה טובה".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully