וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות אוהדים הפגינו נגד פרישתו של ליאונל מסי מהנבחרת: "בבקשה אל תלך"

אוהדי הנבחרת התאספו בבואנוס איירס ומחו נגד החלטתו של הכוכב שלא ללבוש עוד את המדים הלאומיים: "תחזור אלינו". גם הנשיא מאוריסיו מאקרי וכוכב העבר דייגו מראדונה הגיעו להפגנה

AP

בווידאו: אוהדי הנבחרת מפגינים נגד פרישתו של ליאונל מסי

אמנם עבר כשבוע מאז הודעת הפרישה של ליאונל מסי מנבחרת ארגנטינה, אך במדינה הדרום אמריקאית עדיין מתקשים להירגע. כזכור, הכוכב הגדול של ברצלונה הודיע על פרישה מהמדים הלאומיים לאחר ההפסד בגמר הקופה סנטנריו לצ'ילה, ואוהדים רבים התקשו להשלים עם רוע הגזירה.

הלילה (בין שבת לראשון) הם החליטו לצאת לרחובות. מאוד אוהדים הקיפו את האובליסקו - אחד המונומנטים המפורסמים בבואנוס איירס - וקראו בשמו של הכוכב: "ליאו, בבקשה אל תלך", "מסי, תחזור אלינו". את האירוע קידמו האוהדים דרך הפייסבוק: "ביום שבת כולנו נגיע ל'אל אובליסקו' כדי להפגין תמיכה ולהראות את תקוותנו שמסי ימשיך ללבוש את החולצה של ארגנטינה. קדימה מסי, אל תוותר עלינו!".

גם נשיא ארגנטינה, מאוריסיו מאקרי, וכן אחד מכוכבי העבר הגדולים של ארגנטינה, דייגו מראדונה, הגיעו למפגן התמיכה, במטרה לשנות את דעתו של מסי. "עבורי מסי הוא ווינר", אמר מראדונה לאחר ההודעה הדרמטית והוסיף: "אבל הגיע הזמן שהקמפיינים כדי להשאיר אותו יפסיקו. אני חושב שצריך לתת לו לנוח אחרי הקופה. המצב כרגע הוא שמסי בחר לא לשחק עבור הנבחרת, ואם הוא לא ישנה את דעתו אז בנבחרת יצטרכו להציג צוות אחר עם רעיונות חדשים כדי לשמור על התחרותיות בסגל".

כזכור, מעסה הנבחרת, מרסלו דיאנדרה, התבטא לפני מספר ימים בנושא, וטען כי הפרעוש יחזור למוקדמות מונדיאל 2018: "אין לי ספק שליאו ישחק ברוסיה", אמר דיאנדרה, "אני לגמרי מאמין שזה יקרה ואנחנו צריכים לעזוב אותו במנוחה. אני סומך על השתיקה שלו. הוא אוהב את הנבחרת וייתן הכל למדינה. לפני המשחק אף אחד לא ידע דבר על הפרישה שלו, הוא לא אמר כלום בחדר ההלבשה. זו היתה המכה הגדולה ביותר לנבחרת הלאומית שלנו".

עוד בנושא

המעסה של נבחרת ארגנטינה: "אין לי ספק שמסי ישחק במונדיאל הבא"
מראדונה: "הגיע הזמן שאנשים יפסיקו לבלבל לליאונל מסי את הביצים"
זה לא אני, זה אתם: המסר האמיתי מפרישת מסי מנבחרת ארגנטינה
"זה היה הבכי האחרון, מסי איבד את הרצון לנצח. הוא מלך בלי כתר"

אוהדי נבחרת ארגנטינה. AP
"בבקשה תישאר". אוהדי נבחרת ארגנטינה בבירה/AP
אוהדי נבחרת ארגנטינה. AP
גם הנשיא ומראדונה הגיעו לתמוך/AP
אוהדי נבחרת ארגנטינה. AP
יחזור בו? אוהד מתסוכל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully