וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעסה של נבחרת ארגנטינה: "אין לי ספק שמסי ישחק במונדיאל הבא"

מרסלו דיאנדרה משוכנע שהפרישה של הפרעוש זמנית: "זה יקרה, צריך לעזוב אותו במנוחה. הוא ייתן הכל למדינה". טבס: "חייבים לתת לו זמן, אנחנו זקוקים לו". וגם: המסר מליונל ריצ'י

AP

פרישתו של ליאונל מסי מהנבחרת ממשיכה להעסיק את כל ארגנטינה. היום (שבת) צוטט מעסה הנבחרת כטוען שהפרעוש עוד ישוב למדים הלאומיים, וייקח חלק במונדיאל הקודם. "אין לי ספק שליאו ישחק ברוסיה", אמר מרסלו דיאנדרה, "אני לגמרי מאמין שזה יקרה ואנחנו צריכים לעזוב אותו במנוחה. אני סומך על השתיקה שלו. הוא אוהב את הנבחרת וייתן הכל למדינה. לפני המשחק אף אחד לא ידע דבר על הפרישה שלו, הוא לא אמר כלום בחדר ההלבשה. זו היתה המכה הגדולה ביותר לנבחרת הלאומית שלנו".

הפרעוש קיבל גב גם מקרלוס טבס, שביקר באופן חריף את התאחדות הכדורגל הארגנטינאית: "ההתאחדות במצב איום ונורא. ליאו רואה את השחקנים קורעים את עצמם בשביל החולצה, וההתאחדות זונחת אותם. כולנו חייבים לשים את עצמנו בנעליים שלו. הוא עייף וזה נורמלי, גם אני התעייפתי מהנבחרת כמה פעמים. חייבים לתת לו זמן, ברור שאנחנו זקוקים לו. אולי עוד כמה משחקים, אחרי שההתאחדות תהיה קצת יותר מסודרת, הנבחרת הלאומית תצליח לפתות אותו לחזרה. נחכה לו".

עוד בנושא:

מראדונה: "הגיע הזמן שאנשים יפסיקו לבלבל לליאונל מסי את הביצים"
בארגנטינה מארגנים מפגן תמיכה כדי לשנות את דעתו של ליאונל מסי

תומך נוסף של כוכב ברצלונה הוא ליונל ריצ'י, מסתבר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully