וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגנטינה מארגנים מפגן תמיכה כדי לשנות את דעתו של ליאונל מסי

מעל 100,000 אוהדים צפויים להגיע למרכז בואנוס איירס על מנת לשנות את דעתו של הכוכב, שפרש מהנבחרת לאחר ההפסד בגמר הקופה אמריקה לצ'ילה. בבירת המדינה חשפו פסל בדמותו

AP

האם ליאונל מסי יחזור לנבחרת ארגנטינה? הפרעוש הדהים את עולם הכדורגל כשהודיע על פרישה מהאלבליסטה לאחר ההפסד הכואב לצ'ילה בגמר הקופה אמריקה, אותו הפסד שהיה השלישי ברצף של הכוכב בגמרים עם הנבחרת. השחקן אמר בסיום המשחק מול הצ'יליאנים: "קיבלתי את ההחלטה הזו לא רק עבורי, אלא גם עבור אנשים רבים שרוצים אפרוש".

למרות דבריו, נראה שיש הרבה מאוד ארגנטינאים שלא מעוניינים שאחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים יעזוב את מדי הנבחרת בשלב כל כך מוקדם. בארגנטינה מדווחים כי רבבות של אוהדים צפויים להגיע ביום שבת לאובליסק בבואנוס איירס, האתר בו חוגגים את הצלחות הנבחרת, על מנת לפנות ללבו של מסי ולנסות לשכנעו שיחזרו בו מהחלטתו. על פי הפירסומים, מעל 100,000 אנשים אישרו את הגעתם וצפויים להגיע למפגן התמיכה.

באירוע בפייסבוק נכתב: "ביום שבת כולנו נגיע ל'אל אובליסקו' כדי להפגין תמיכה ולהראות את תקוותנו שמסי ימשיך ללבוש את החולצה של ארגנטינה. קדימה מסי, אל תוותר עלינו!". נוסף על כך, בבירת ארגנטינה חשפו היום (רביעי) פסל של הכוכב בנוכחות ראש העיר, הוראסיו רודריגס לרטה, כצעד נוסף במסע השכנועים שהשחקן ישנה את דעתו ולא יעזוב את הנבחרת.

אוהדי ארגנטינה תומכים בליאונל מסי. רויטרס
אוהדי ארגנטינה תומכים במסי לאחר ההודעה על פרישתו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully