וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאן גיגס הודיע על סיום דרכו במנצ'סטר יונייטד

השחקן הבריטי המעוטר ביותר בכל הזמנים סיים את דרכו במועדון אחרי 29 שנים בעקבות חילוקי דעות עם מוריניו. גיגס, שקיווה להמשיך כעוזרו של המיוחד, עשוי לקבל תפקיד בהתאחדות הוולשית

מערכת וואלה!

בווידאו: משדר יורו 2016

ריאן גיגס והנהלת מנצ'סטר יונייטד הגיעו היום (שישי) להבנות לפיהן הוא יעזוב את המועדון, כך מדווחים בתקשורת האנגלית. ההודעה על סיום דרכו של עוזר המאמן ואחד מכוכבי העבר הגדולים ביותר של השדים האדומים עדיין לא הפכה לרשמית, אך מדובר בהחלטה סופית כאשר השיחה של הוולשי עם ז'וזה מוריניו הובילה לסיום דרכו במועדון, שנה לפני תום חוזהו.

גיגס קיווה להמשיך בתפקיד עוזר המאמן תחת המיוחד, זאת אחרי שהבין כי לא יקבל את המושכות במקום לואי ואן חאל. מוריניו מצדו הבהיר לראשי המועדון כי רוי פאריה, שעבד איתו בפורטו, צ'לסי, אינטר וריאל מדריד, הוא זה שישמש כעוזרו וסלל את הדרך החוצה של הסמל גדול.

עוד בנושא:
זלאטן איברהימוביץ' הודיע: אני מגיע למנצ'סטר יונייטד
באנגליה תוהים: האם ויין רוני יעזוב בעקבות זלאטן?
ניימאר האריך את חוזהו בברצלונה

ז'וזה מוריניו עם ריאן גיגס. AP
כבר לחוד. גיגס ומוריניו/AP

בתקופה האחרונה הוצעו לגיגס מספר תפקידים במועדון, אולם על פי ההערכות הוא בחר לצאת לדרך חדשה כמאמן ראשי. קשר העבר בן ה-42 הוא ללא ספק אחת מדמויות המפתח בנסיקה של השדים האדומים בתקופתו של סר אלכס פרגוסון. הוא הצטרף למועדון בגיל 14, ערך בגיל 17 את הופעת הבכורה ובמדי הקבוצה קטף 13 אליפויות, שני גביעי אירופה, ארבעה גביעים אנגלים, ארבעה גביעי ליגה שהפכו אותו לשחקן הבריטי המעוטר ביותר בכל הזמנים. הוא פרש ממשחק פעיל בעונת 2013-14 כאשר מונה למאמן/שחקן תחת דיוויד מויס. עם סיום דרכו של הסקוטי מונה גיגס למאמן זמני עד הגעתו של ואן חאל, תחתיו עבד בשנתיים האחרונות.

שמו של גיגס נקשר במהלך העונה האחרונה עם סוונסי, אך היא בחרה למנות את . מדובר בשריד האחרון של מחזור 1992, שכלל את דיוויד בקהאם, פול סקולס, ניקי באט, גארי ופיל נוויל. עם הדיווחים אודות חילוקי הדעות עם מוריניו, בחר פיטר שמייכל להעניק עצה לגיגס כאשר אמר: "הגיע הזמן שריאן ילמד את רזי המקצוע במקום אחר", במקביל שמו הוזכר כאחד המועמדים להצטרף להתאחדות הוולשית, אפילו כעוזרו של כריס קולמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully