וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "ננסה להביא את שקטוס או ופלטהאוזן לארץ"

1.7.2016 / 11:50

בקבוצה אישרו את המגעים עם שוער נבחרת ליטא וההולנדי של ויטסה ארנהיים. במועדון טוענים: המתיחות בין כץ, גבאי ואלי כהן מפריעה להכנות לקראת העונה. רובי לבקוביץ' סיכם לעונה וישמש כשוער שני

one

בווידאו: הפועל חיפה מול בני יהודה

בהפועל חיפה אישרו כי הקבוצה מנהלת מגעים עם שוער נבחרת ליטא ארנסטאס שקטוס (31) ועם השוער ההולנדי של ויטסה ארנהיים, פיט פלטהאוזן (29), שמיוצגים על ידי סוכני השחקנים ניר עמיר ועידן כסיף. המאמן אלי כהן צפה בביצועים של השניים והמטרה היא להנחית אחד מהם בישראל. "יש לנו מספר מועמדים אבל המטרה היא בהחלט להביא אחד מהם לארץ", אישרו. במקביל, השוער רובי לבקוביץ' סיכם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת ויהיה השוער השני במקום ניב אנטמן שעזב. לבקוביץ' יגיע ביום ראשון לאימון הפתיחה.

עוד בנושא:
הפתעה: ז'רקו קוראץ' צפוי להישאר בהפועל חיפה בעונה הבאה
שוער נבחרת ליטא וסיבאספור הטורקית מועמד להפועל חיפה
הפועל חיפה במגעים עם קשר אחורי מאנורתוזיס פמגוסטה

במועדון טוענים כי האוירה שנוצרה לאחרונה, במסגרתה החריפה המתיחות בין הבעלים יואב כץ למנכ"ל אפרים גבאי, שרוצה לקבל פיצויים ולעזוב, ובין כץ למאמן אלי כהן על רקע ההחלטה להשאיר את יוסי דורה ואושרי רואש בקבוצה, מקשה מאוד על ההכנות לעונה הבאה.

"אי אפשר להמשיך במתכונת הזאת. יש כאן הרבה בעיות שאפשר לפתור מהר מאוד. יש כאן הרבה אגו ואם נמשיך להתנהל בצורה הזאת, זה ישפיע על הקבוצה". שלשום נערכה שיחה עם אלי כהן בנוגע לישראל זגורי. במועדון רוצים לצרפו אך כהן לא בטוח שהוא מתאים, בין היתר בשל הפציעה שעבר.

אלי כהן מאמן הפועל חיפה. סוכנות ג'יני
ההכנות בסכנה. אלי כהן/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully