וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: ז'רקו קוראץ' צפוי להישאר בהפועל חיפה בעונה הבאה

30.6.2016 / 9:42

אחרי שהוחלט לשחררו, שיחה בין קברניטי המועדון הובילה לפתרון. נמשכים המגעים עם שוער נבחרת ליטא שקטוס, גם שוער הולנדי הוצע. נמשכת המתיחות בין גבאי ליואב כץ

ז'רקו קוראץ' שחקן הפועל חיפה חוגג. ברני ארדוב
נשאר בכרמל. קוראץ'/ברני ארדוב

אחרי שפנתה אתמול (רביעי) לשוער נבחרת ליטא, הפועל חיפה ממשיכה להגביר את הניסיונות לצרף שוער זר. במועדון קיבלו החלטה עקרונית לצרף שוער זר מנוסה ולכן נראה כי ניב אנטמן יצטרך להילחם על מקומו בעונה הבאה. רובי לבקוביץ' כבר סיכם כשוער שני, אך אם יגיע שוער זר ייתכן ולא יחתום על חוזה, אלא אם אנטמן יבקש לעזוב. המטרה של לבקוביץ' היא להתחרות עם ניב אנטמן על אפודת השוער, והוא מבין שאם יגיע שוער זר הוא יהפוך שוב לשוער שני קבוע אחרי שעשה זאת גם במדי הפועל באר שבע בעונה שעברה. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, המועדון מנהל מגעים עם שוער וקשר אחורי לקראת העונה הבאה. מדובר בקשר האחורי של קבוצת אנורתוזיס הקפריסאית, אירקלי מיסורדזה (27), שחקן הרכב שערך 30 הופעות בעונה שעברה, ובשוער שוער נבחרת ליטא וסיבאספור הטורקית, ארנסטאס שקטוס.

במועדון טוענים כי השוער הותיק (31) הוא אחד מבין שלושת המועמדים הסופיים לעמוד בשער. שוער נוסף שהוצע לקבוצה הוא שוער המשנה של ויטסה ארנהיים, פיט ולטהויזן (29). השחקן, שמיוצג על ידי סוכן השחקנים עידן כסיף, הוצע שלשום למועדון והוא אחד משלושת השוערים שמועמדים לקבוצה. המאמן אלי כהן כבר צפה בביצועי השחקן.

עוד בנושא

שוער נבחרת ליטא וסיבאספור הטורקית מועמד להפועל חיפה
הפועל חיפה במגעים עם קשר אחורי מאנורתוזיס פמגוסטה
הפועל חיפה: אלי כהן והצוות נפגשו עם אושרי רואש, שיישאר

אתמול עברה תקנת הזרים המאפשרת להחתים ששה זרים. כרגע מלבד פיניירו חתום על הקרואטי פיליפ יאזביץ' ואתמול, בעקבות שיחות שנערכו בין קברניטי המועדון, התקבלה החלטה עקרונית ומפתיעה להשאיר את החלוץ המונטנגרי ז'רקו קוראץ' בקבוצה. "זרקו צפוי להישאר בהפועל חיפה", אישר לנו אמש גורם במועדון.

בנושא אחר: המתיחות בין יואב כץ לאפרים גבאי עדיין גדולה. בימים האחרונים פרסמנו כי כץ מינה את עצמו למנכ"ל הקבוצה במקום גבאי ובמועדון סיפרו כי אם כץ ייתכן לגבאי פיצויים, הוא יסכים לעזוב. כעת, השניים צפויים לערוך שיחה ששלאחריה יתברר האם גבאי, שכרגע נלקחו ממנו כמעט כל הסמכויות שהיו בידיו לאחר שחזר למועדון, יעזוב. מה שהרתיח עוד יותר את גבאי היה הציטוט של כץ, לפיו "בממלכה הבריטית מחלקים תארים, אנחנו לא. אם יש לאדם תואר והוא לא עובד, אין לכך משמעות". לא מן הנמנע שבמקרה שגבאי יילך, הסמכויות שהיו בידיו יחולקו בין רון פלדהיים ודורון אוסידון, אותם הבעלים מעריך מאוד.

אגב, לוואלה ספורט נודע כי בקבוצת האוהדים מ.ס רובי חיפה עוקבים אחר ההתפתחויות בין כץ לגבאי ובימים הקרובים יציעו באופן רשמי למנכ"ל להגיע ולנהל יחד עם אבי קאופמן את המועדון שעלה לליגה א' העונה. בקבוצת האוהדים מקווי שההיכרות רבת השנים בין קאופמן לגבאי תשפיע על המנכ"ל להגיע ולתרום למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully