וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה במגעים עם קשר אחורי מאנורתוזיס פמגוסטה

29.6.2016 / 9:13

אירקלי מאיסורדזה (27) עשוי לחבור לפיליפ יאזביץ'. אבו ניל מתקרב למכבי ראשון לציון. גורם בקבוצה על הסולחה בין המאמן לדורה ורואש: "אלי היה צריך להתעקש. אחר כך יגידו שכץ בנה את הסגל"

אלי כהן מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
צפה בקשר. אלי כהן/קובי אליהו

הפועל חיפה רוצה את הקשר האחורי של אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית , אירקלי מאיסורדזה (27). במועדון עשויים לפתוח במשא ומתן עם שחקן עוד השבוע, לאחר שאלי כהן ועוזרו מאיר בן מרגי כבר צפו בשחקן והביעו נכונות לצרפו. אם יצטרף, מייסורדזה יהיה הזר השני אחרי פיליפ יאזביץ' הקרואטי. מדובר בשחקן הרכב שערך 30 הופעות בעונה שעברה. במקביל, במועדון עדיין עושים מאמצים כדי להנחית בישראל את הקשר האחורי הברזילאי לוקאס. "המטרה היא שאחד מהם יהיה בקבוצה", אמרו.

בעניין אחר: במועדון ערכו סולחה בין אלי כהן ואושרי רואש, זאת לאחר שהמאמן כבר נפגש עם יוסי דורה כדי ליישר את ההדורים בעקבות ההחלטה שקיבל לפיה השניים לא ימשיכו. העובדה כי השניים נשארו בסופו של דבר, על פי רצונו של הבעלים יואב כץ, לא התקבלה ברוח טובה על ידי חלק מאנשי המועדון. "אלי היה צריך להתעקש שרק אחד מהם יישאר. מחר יואב כץ ייקבע ששחקן נוסף נשאר, ואז כולם יגידו שהבעלים בנה את הסגל", אמר גורם במועדון וסייג: "למרות הדברים האלה, לדעתי, ההחלטה להשאיר את רואש כבלם נוסף היא טובה. לא בטוח שהוא יהיה שחקן הרכב, אבל הוא איתנו וזה מה שחשוב".

במועדון מנסים לסגור את עסקת חיים מגרלשווילי ומעריכים שהיא תגיע לכדי סיכום עוד השבוע. בעקבות החתמת רואש, אופק פישלר הצעיר צפוי לעזוב. הפועל עכו מעוניינת בשחקן. אלי אלבז עדיין לא שוחרר מהפועל חיפה, שטוענת כי הוא סגור לעונה נוספת משום שבכוונתה לממש את האופציה עליו. הקשר אמיר אבו ניל, שהיה מבוקש בבני יהודה, מתקרב לחתימה בעירוני ראשון לציון. הקבוצה כבר פנתה להפועל חיפה ובמועדון טוענים כי הוא עשוי לעבור בהשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully