וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחלוקת שהטיסה את זהבי לסין: מימון ביטוח החוזה במכבי תל אביב

27.6.2016 / 7:21

ההתעקשות של קרויף, השיחה הלילית עם גולדהאר, ההודעות מאוסטריה ומחלוקת מרכזית שעליה הכל קם ונפל. למרות הסיכוי שזהבי עוד יחזור למכבי תל אביב, בקבוצה מתכוננים: "ייקח זמן עד שנמצא ערן חדש". כך נראה הלילה הדרמטי מאחורי הקלעים

ברני ארדוב

עניין אחד מרכזי מנע אתמול (ראשון) את חתימתו של ערן זהבי במכבי תל אביב. על גובה החוזה לא הייתה מחלוקת, גם לא על המענקים ועל מספר השנים. הנושא עליו לא הצליחו הצדדים להסכים הוא מי יישא בכיסוי ביטוח חוזה העתק של זהבי במכבי תל אביב. זהבי היה אמור להשתכר 3.2 מיליון דולר נטו לעונה כולל בונוסים ומענקים. החוזה היה אמור להיות לארבע עונות. העניין היחיד עליו לא הגיעו הצדדים להסכמה הוא מה יקרה אם זהבי ייפצע במהלך תקופת החוזה החדש. אם בעבר הסכימו במכבי תל אביב לשלם את כל עלויות הביטוח של זהבי, בחוזה החדש עליו הוא היה אמור לחתום אתמול, מכבי לא הייתה מוכנה לשלם את דמי הביטוח.

עוד בנושא:
אחרי שזהבי החליט להישאר במכבי תל אביב: פיצוץ רגע לפני החתימה
"ערן זהבי רוצה להישאר במכבי תל אביב, כלום עדיין לא סגור"
מאמן גוואנגז'ו R&F: "כולנו מחכים לעזרה של ערן זהבי בקוצר רוח"

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לילה דרמטי. זהבי/ברני ארדוב

זהבי נסע אמש קצת אחרי השעה 20:00 מביתו בראשון לציון לנתב"ג כשהוא מאוכזב מאוד. הוא רצה להישאר במכבי תל אביב ואת ההחלטה הסופית קיבל אתמול בשעות הצהריים. גם בסביבתו של זהבי היו בטוחים שהוא יישאר ולראיה סוכניו גלעד קצב ואדם קידן מיהרו לבטל את כרטיסי הטיסה שלהם לסין. רק הכרטיסים של זהבי ושל סוכנו הראשי רונן קצב נשארו בתוקף. גם כך היה מדובר בכרטיסי טיסה שהסינים מימנו ואותם כאמור זהבי לא ביטל.

זהבי המריא בשעה 21:50 לאיסטנבול ונחת קצת אחרי חצות. אחרי המתנה קצרה מאוד הוא המשיך בטיסה לגוואנגז'ו כאשר קצב לצידו. אף שמצפה לו חוזה גבוה מזה שהיה אמור לקבל במכבי תל אביב, זהבי כבר היה סגור אתמול עם עצמו שהוא נשאר בישראל. הוא קיבל בימים האחרונים מאות הודעות מאוהדים שביקשו ממנו להישאר. שחקני מכבי תל אביב הציפו אותו בהודעות מהמחנה באוסטריה וביקשו ממנו לא לעזוב. אבל האיש הראשי בהצגה היה ג'ורדי קרויף. ההולנדי לא היה מוכן לוותר על זהבי ועשה את הכל כדי שמיטש גולדהאר יחזור למשא ומתן אחרי שכבר נתן לו את ברכת הדרך כשהשניים נפגשו בביתו של הבעלים בטורונטו.

ההצעה החדשה הוגשה לזהבי אתמול לפני הצהריים על ידי קרויף שקיבל אותה מגולדהאר. קצב היה עסוק באותו הזמן בבוררות של עומר אצילי וזהבי ישב עליה עד שקצב התפנה בשעות אחר הצהריים המוקדמות. מרבית הפרטים היו כאמור מוסכמים, אבל הנושא הביטוחי למקרה של פציעה נותר במחלוקת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'ורדי קרויף המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. קובי אליהו
התעקש. קרויף/קובי אליהו

אם לא היה מדובר בטיסה שמחכה לו ובהצעה קוסמת שממתינה בסין, קרוב לוודאי שהמשא ומתן היה נמשך גם אמש וממשיך היום. אלא שזהבי כבר חשש לצאת קירח מכל הכיוונים והוא מיהר לצאת סמוך לשעה 20:00 לשדה התעופה שם המתין לו גלעד קצב שהגיע במיוחד כדי לתת לו ולאחיו רונן את הדרכון והוויזה שהוצאה לסין. "כשיהיה לי מה לומר, אעשה זאת בצורה מסודרת", אמר זהבי שכמעט מעולם לא דחה מיקרופונים. במקרה הזה הסבירו מקורביו שהוא פשוט העדיף לא לומר משהו שאולי הוא יצטער עליו אחר כך, שכן החוזה מול הסינים עדיין לא נחתם והמגעים עם גולדהאר עוד עשויים להתקדם היום. כל משפט לא במקום יכול היה רק לקלקל.

בסמיכות לשעה בה זהבי ינחת היום בגוואנגז'ו, תנחת מכבי תל אביב ממחנה האימונים שקיימה באוסטריה. "ייקח עוד הרבה זמן עד שמכבי תל אביב תמצא ערן זהבי חדש", אמר אמש מאוסטריה גורם במועדון. "זה כבר היה בידיים של מיטש וחבל שזה לא נסגר. מכבי תל אביב תתקשה מאוד לשחזר את ההצלחות שלה אם ערן זהבי באמת יעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully