וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן זהבי רוצה להישאר במכבי תל אביב, כלום לא סגור"

26.6.2016 / 20:55

היום הדרמטי של ערן זהבי ומכבי תל אביב: הכוכב הגיע נסער לשדה התעופה בדרכו לסין ("כשיהיה מה להגיד אגיד"), מקורביו טוענים: "הוא עשה הכל כדי להישאר. לא מדובר בעניינים כספיים, אלא בעניינים חוזיים"

ברני ארדוב

בוידאו: השערים של ערן זהבי מעונת 2015/16

בפנים עצובות ("מי אמר לך שאני עצוב?"), וכשהוא נראה די בהלם, נפרד הערב (ראשון) ערן זהבי מרעייתו, מבנו ומאמו, שהגיעו ללוות אותו בשדה התעופה. רגע לפני שהטיסה שלו שלו לאיסטנבול ממריאה, בדרכו לסין, נכנס זהבי לבית הנתיבות, כשכמות התקשורת הגדולה שהגיעה לשדה לא הצליחה לחלץ ממנו התייחסות ליום הדרמטי שעבר. "כשיהיה לי מה לומר, אגיד זאת בצורה מסודרת, וכולם ישמעו את הדברים", אמר כוכב מכבי תל אביב.

אחרי שערן זהבי החליט להישאר במכבי תל אביב: פיצוץ רגע לפני החתימה

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מי אמר לך שאני עצוב?". זהבי בשדה/ברני ארדוב

ואכן, היה זה יום דרמטי. זהבי, שכבר היה על סף חתימה בקבוצה הסינית גוואנגז'ו, רצה בסופו של להישאר במכבי תל אביב והיום אף החליט שהוא נשאר בארץ ולא עובר לסין אחרי שקיבל הצעה משודרגת מהבעלים של הצהובים מיטש גולדהאר, אך בסופו של דבר, עניינים חוזיים מנעו את החתימה והוא יצא לסין.

את זהבי ליוו לשדה גם מספר אוהדים ומקורבים אליו, שהגיעו להיפרד. אחד מהם סיפר: "ערן עשה הכל כדי להישאר, והאוהדים של מכבי צריכים לדעת זאת. ערן רוצה להישאר במכבי תל אביב, וגם עכשיו כשהוא בדרך לסין, שום דבר לא סגור. מכבי עדיין יכולה להתחרט. לא מדובר בעניינים כספיים, אלא בעניינים חוזיים, ענייני ביטוח, ענייני פציעות, אפילו עניינים שקשורים לכמות שערים. בנושא הגדול והמשמעותי, אין שום מחלוקות בחוזה. ולכן הכל היה צריך להיסגר היום, וערן כבר היה 99 אחוז שחקן מכבי תל אביב".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קרנבל בשדה. זהבי והמשפחה/ברני ארדוב
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב/ברני ארדוב
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב (שני מימין) עם רונן קצב סוכן שחקנים. ברני ארדוב
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב (שני מימין) עם רונן קצב סוכן שחקנים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully