וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטון וילה הודיעה: סטיליאן פטרוב יצטרף למחנה קדם העונה

ארבע שנים מאז שעזב את המועדון בשל לוקמיה ופרש מכדורגל, הקשר הבולגרי בן ה-36 בדרך לקאמבק מרגש. פטרוב הנרגש הצהיר: "הכושר שלי קרוב לזה שבו הייתי לפני הפרישה"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: משדר יורו 2016, פרק 5

האם סיפור ההחלמה של סטיליאן פטרוב יקבל עוד פרק מרגש? אסטון וילה הודיעה היום (חמישי) בצורה רשמית כי הקשר הבולגרי בן ה-36 יצטרף למחנה קדם העונה תחת רוברטו די מתאו. לאלו שבמקרה שכחו פטרוב לא שיחק כדורגל מקצועני מאז מרץ 2012, אז הוא אובחן כחולה לוקמיה מחלה שגרמה לו לפרוש מכדורגל.

עוד בנושא:
המטרה הבאה של ברצלונה
הצהרה של אלופה: ג'יימי ורדי האריך את חוזה בלסטר
אנטואן גריזמן: "שמח להישאר כחלק מהפרויקט של אתלטיקו מדריד"

בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "המועדון מאושר להודיע כי סטיליאן פטרוב ישתתף באימוני טרום העונה. סטן יהיה חלק מהסגל כבר בשבוע הבא". הקאמבק של פטרוב מגיע ארבע שנים מאז הפרישה כאשר הוא בן 36 והוא ינסה להחזיר את המועדון אל הפרמיירליג. במהלך המלחמה בסרטן הקים הבולגרי את קרן סטיליאן פטרוב וגם אחרי החלמתו הוא ממשיך לתמוך בחולים ברחבי העולם.

'סטן', שנחשב לאחד השחקנים האוהבים על ידי אוהדי וילה, שיחק 186 משחקים עבור המועדון האנגלי בו כבש תשעה שערים. בנבחרת הוא שימש כבורג מרכזי עם 106 הופעות בינלאומיות בהן הרשית שמונה שערים.

בחודשים האחרונים פטרוב לקח חלק באימוני קבוצת המילואים של המועדון בתקווה לשוב אל סגל הקבוצה הבוגרת. אחרי ההחלטה להעניק לו אפשרות לתפוס מקום תחת די מתאו אמר פטרוב: "אני מצפה לחזור לכדורגל ואני יודע שאסטון וילה היא המועדון שלי. הכושר שלי קרוב לזה שבו הייתי לפני הפרישה".

סטיליאן פטרוב שחקן אסטון וילה. Mike Hewitt, GettyImages
אוהדי אסטון וילה כבר מחכים. פטרוב/GettyImages, Mike Hewitt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully