וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן גריזמן האריך חוזה באתלטיקו מדריד עד שנת 2021

הצרפתי חתם על חוזה חדש לחמש שנים אצל הקולצ'ונרוס ואמר: "אני מאוד שמח להישאר חלק מהמשפחה. המטרה היא תמיד להיות טוב יותר מבעונה הקודמת". סעיף השיחרור החדש עומד על 100 מיליון יורו

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. האתר הרשמי של אתלטיקו מדריד, אתר רשמי
"מרגיש בר מזל". גריזמן/אתר רשמי, האתר הרשמי של אתלטיקו מדריד

בשורות טובות לאוהדי אתלטיקו מדריד. הכוכב הצרפתי, אנטואן גריזמן, האריך את חוזהו במועדון עד שנת 2021. החוזה האחרון שלו היה עד 2020, והחלוץ בחר לחתום על חוזה חדש שיסתיים שנה מאוחר יותר. המהלך מגיע לאחר התעניינות רבה בשחקן במהלך הקיץ האחרון, כאשר צ'לסי הוזכרה כמעוניינת לצרפו. החוזה יסתיים ב-30 ביוני, 2021, בעוד סעיף השיחרור החדש של גריזמן יעמוד על 100 מיליון יורו.

החלוץ אמר לאתר הרשמי של אתלטיקו מדריד: "אני מאוד מרוצה. אני שמח להמשיך במועדון ולהיות חלק מהמשפחה הזו ומהפרויקט שמתקדם פה. אני רוצה להשתפר בכל שנה ואני מאמין שהמאמן וחבריי לקבוצה כאן יכולים לעזור לי להשיג את המטרות". השחקן המשיך: "אני מקווה שכמועדון נמשיך בדרך שלנו ובהתקדמות. באופן אישי, אני מקווה שאבקיע ואבשל יותר שערים. המטרה היא תמיד להיות טוב יותר מהעונה הקודמת".

גריזמן התייחס גם לשמירת הסגל הקיים, לאור ההתעניינות הרבה בשחקני הקבוצה, דוגמת סאול וקראסקו: "זה חיוני שנשמור על השחקנים החשובים והמאמן. אנחנו ברי מזל להיות חלק ממועדון כזה, שתמיד רוצה להישאר בטופ של הכדורגל". גריזמן גם הודה לאוהדי הקבוצה: "אני רק יכול להודות להם על כל התמיכה שהם נותנים לנו. אני אמשיך לתת את הכי טוב שלי על המגרש גם בשבילהם".

השחקן בן ה-25 סיים שתי עונות מצוינות במדי הקבוצה, לאחר שהגיע אליה מריאל סוסיאדד. הוא כבש 57 שערים במהלך התקופה, וכעת הוא נמצא בצרפת כחלק מסגל הנבחרת המקומית, כאשר גם ביורו נחל הצלחה עם שער בדקה ה-90 מול אלבניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully