וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.6: המהלך הבא של ברצלונה, נוליטו במרחק חתימה מסיטי

אלופת ספרד סימנה את הכוכב הלוהט של יורו 2016, החלוץ הגיע להבנות עם הקבוצה של פפ ובלסטר חושבים על חבר חדש לוורדי. ווסטהאם מעלה את הרף, ווניאמה בטוטנהאם וברארדי מתקרב לאינטר

רויטרס

העברות

* אנטואן גריזמן האריך את חוזהו באתלטיקו מדריד עד שנת 2021. לידיעה המלאה.

* חלוצה של לסטר, ג'יימי ורדי, סיכם על הארכת חוזהו בקבוצה בארבע שנים נוספות. לידיעה המלאה.

* הקיצוני השמאלי ג'ונתן 'ג'וני' רודריגס, חתם במלאגה. הספרדי ששיחק בשנתיים האחרונות בספורטינג חיחון, סיים את חוזהו וייצטרף בהעברה חופשית. בעונה האחרונה כבש חמישה שערים ובישל עוד תשעה.

* לאחר ששוחרר מליון, חתם היום הנרי בדימו במארסיי. המגן השמאלי רשם 18 הופעות בעונה החולפת בליגה הצרפתית.

* קלמנט שאנטום חתם לשלוש שנים בראן. אקס פריס סן ז'רמן ובורדו בן ה-28 נרכש תמורת סכום שעדיין לא פורסם.

* ויקטור ווניאמה הוצג במדי טוטנהאם. קשר סאות'המפטון השלים את המעבר לשורות התרנגולים תמורת 12 מיליון יורו.

ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי. AP
נשאר אצל האלופה. ורדי/AP

שמועות

* פפ גווארדיולה מתקרב בצעדי ענק לעבר הרכש השני שלו במנצ'טסר סיטי. על פי הדיווחים בצרפת עולה כי נוליטו הביע את הסכמתו לשחק בשורות התכולים בעונה הבאה והוא יחתום לשלוש שנים. חלוץ נבחרת ספרד וסלטה ויגו סומן כמטרה הראשונה של ברצלונה ולואיס אנריקה, אך בסיטי הפעילו את סעיף השחרור שלו (18 מיליון יורו) וכעת מה שמפריד בין הצדדים היא רק החתימה הרשמית.

* בברצלונה מחפשים מגן ימני לעונה הבאה אחרי עזיבת דני אלבס, ולאחר שהבינו במועדון כי הקטור ביירין לא ישוחרר מארסנל, מתמקדים כעת בשחקן ספרדי אחר שמשחק בלונדון. באנגליה טוענים כי אלופת ספרד מכינה הצעה בסך 13.8 מיליון ליש"ט על ססאר אספיליקווטה, מגנה הימני של צ'לסי.

* באיטליה מדוווחים שדומיניקו ברארדי חלוצה של ססואולו נפגש עם סוכנו בנוגע למעבר אפשרי לאינטר, שמוכנה לשלם עבורו 25 מיליון יורו ולשלם לו שכר של 2.5 מיליון יורו במשך חמש שנים.

* רומא במשא ומתן עם מנצ'סטר סיטי על רכישתו של פאבלו סבאלטה. כך על פי דיווחים ב"גאזטה דלו ספורט "האיטלקי.

* ב"דיילי מייל" מדווחים שאברטון מעוניינת להחתים את נאני, שחקנה של פנרבחצ'ה ולשעבר מנצ'סטר יונייטד.

* בפורטוגל מדווחים שמנצ'סטר יונייטד מחזרת אחרי חאמס רודריגס, שחקנה הקולומביאני של ריאל מדריד שמיעט לשחק בעונה החולפת. על פי הדיווח ז'וזה מוריניו כבר גישש לגבי המעבר עם סוכנו ז'ורז'ה מנדס.

* עוד קצת ממנצ'סטר יונייטד: ב"סאן" מדווחים שמוריניו מעונייין בארון ראמזי שחקנה הוולשי של ארסנל ומוכן להציע עבורו סכום גבוה מאוד של 50 מיליון פאונד.

* ב"אל מונדו" דפורטיבו מדווחים שברצלונה מתכוננת לאפשרות שניימאר יעזוב אותה לפריס בקיץ ותנסה להחתים את פאולו דיבאלה חלוצה הארגנטינאי של יובנטוס.

* ליברפול קרובה להחתים את סיידו מאנה שחקנה של סאות'המפטון תמורת 25 מיליון ליש"ט. כך מדווח ה"סקיי" הבריטי.

חאמס רודריגס נבחרת קולומביה. רויטרס
יעבור למנצ'סטר יונייטד אחרי עונה מתסכלת בריאל מדריד? חאמס רודריגס/רויטרס

* ווסטהאם ממשיכה במאמצים להתחזק. הפטישים העלו את ההצעה על אלכסנדר לקאזט ל-30 מיליון יורו, ליון עדיין לא השיבה האם היא מוכנה לשחרר את החלוץ.

* טוטנהאם הגישה הצעה בסך 12 מיליון יורו עבור חלוץ רומא אנטוניו סנבריה, שבילה כמושאל בספורטינג חיחון בשנה האחרונה.

* אחרי ההודעה על הארכת חוזהו של ג'יימי בלסטר, השועלים מכוונים להרחיב את החלק הקדמי לקראת ליגת האלופות. בברזיל מדווחים כי אינטרנסיונל קיבלה הצעה בסך תשעה מיליון יורו עבור אדוארדו סאשה. הקבוצה הברזילאית דורשת עבורו 12 מיליון יורו.

* ההופעות המרשימות של איבן פרישיץ' ביורו 2016 עוררו את ראשי ברצלונה. קשר אינטר נחשב לאחד המועמדים לחזק את האלופה הספרדית בעונה הבאה, זאת במקרה ועסקת נוליטו לא תצא אל הפועל.

* בטורקיה טוענים שאברטון בדרך לרכוש את ווסלי סניידר מגלאטסראיי תמורת 7.5 מיליון יורו.

* ב"טלגרף" האנגלי מדווחים שסוונסי הגישה הצעה על שחקנה של אייאקס, מייק ואן דר הום, תמורת שני מיליון ליש"ט.

* על פי דיווחים בגרמניה, שאלקה מעוניינת בחלוצה של באזל, בריל אמבולו. החלוץ המוכשר שמעורר שמועות רבות הקיץ ואף פורסם כי מנצ'סטר יונייטד שוקלת להחתימו, מחזיק בסעיף שיחרור של 25 מיליון יורו.

* באנגליה טוענים כי מנצ'סטר יונייטד וארסנל מנסות להחתים את בלמה של זניט, אסקייל גאראי. הארגנטינאי שיחק במדי ריאל מדריד בשנים 2008-2011, אז שיתף פעולה עם ז'וז'ה מוריניו לתקופה קצרה.

איבן פרישיץ' שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
חבר חדש למסי? פרישיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully