וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק רוז עובר לניו יורק, ג'ף טיג לאינדיאנה, ג'ורג' היל ליוטה

עונת הטריידים יצאה לדרך: ה-MVP לשעבר הועבר בתמורה לרובין לופז, חוסה קלדרון וג'ריאן גרנט. ההוקס יקבלו את הבחירה ה-12 תמורת טיג בעסקה משולשת. ג'ינובילי ו-ווסט שחקנים חופשיים

עריכת וידאו: מרום שפיצר

באופן מסורתי, השמועות וההעברות ב-NBA מתחילות עם תום העונה הסדירה, רגע לפני הדראפט ושוק השחקנים החופשיים. אספנו עבורכם את החדשות העדכניות ביותר מליגת הכדורסל הטובה בעולם:

* זה באמת קורה: שיקגו שולחת את דרק רוז, ג'סטין המילטון ובחירת סיבוב שני ב-2017 לניקס בתמורה לרובין לופז, חוסה קלדרון וג'ריאן גרנט. ה-MVP לשעבר ינסה לשקם את הקריירה שלו במדיסון סקוור גארדן, הבולס יוצאים לדרך חדשה ואמורים להיבנות סביב ג'ימי באטלר.

* בתקשורת האמריקאית טוענים שהוויתור על רובין לופז עשוי לסלול גם את דרכו של דווייט הווארד לניקס. סנטר יוסטון הוא שחקן חופשי, ולא ברור האם הרוקטס ינסו להשאירו. גם פאו גאסול וג'ואקים נואה על הכוונת של הניקס.

* טרייד משמעותי ראשון לעונת 2016/17: ג'ף טיג עובר לאינדיאנה, ג'ורג' היל ליוטה, הבחירה מספר 12 לאטלנטה. ההוקס משיגים את בחירת הלוטרי בה חשקו, ומעבירים את המפתחות לדניס שרודר, ששימש כמחליף של טיג בשנתיים האחרונות.

עוד בנושא:

הלקחים שיופקו מהזכייה המפתיעה של קליבלנד באליפות
ח"כ נחמן שי בפנייה לבעלי קליבלנד: העניקו לבלאט טבעת אליפות
דיווח: פילדלפיה הבטיחה לבן סימונס שייבחר על ידיה ראשון בדראפט
לברון ג'יימס עונה למבקרים: "פקפקו בי, הספידו אותי, חה חה חה"

* מאנו ג'ינובילי החליט לנצל את האופציה ולהשתחרר מהעונה האחרונה שנותרה לו בחוזה בסן אנטוניו. הארגנטינאי בן ה-38 אמור היה להרוויח בעונה הבאה 2.9 מיליון דולר, ועל פי הערכות, עשה זאת על מנת לחתום לעונה נוספת בשורות הספרס (תחת חוקי השכר החדשים), וכרגע נוטה שלא לפרוש.

* דייויד ווסט הפך לשחקן חופשי. "הוא עדיין לא החליט האם ברצונו להמשיך לשחק", אמר סוכנו.

* בדומה לחבריו לדאלאס דירק נוביצקי וצ'נדלר פארסונס, גם דרון וויליאמס ניצל את האופציה בחוזהו והפך לשחקן חופשי. לא ברור האם המאבריקס ינסו להשאירו.

* ארון אפללו ודריק וויליאמס יצאו מחוזיהם בניקס והפכו לשחקנים חופשיים. כעת לניו יורק 30 מיליון דולר של מקום תחת תקרת השכר, ואחת המטרות העיקריות של פיל ג'קסון וג'ף הורנאסק תהיה רכז.

מאנו ג'ינובילי, סן אנטוניו ספרס. AP
עוד לא תולה את הנעליים. ג'ינובילי/AP

* אל הורפורד אמור להיות אחד השחקנים החופשיים המבוקשים ביותר בקיץ הקרוב. ב-ESPN טוענים שהלייקרס, אורלנדו ודטרויט הן שלוש מהמחזרות העיקשות ביותר.

* בוסטון מגבירה את המאמצים לצרף כוכב מוכח בתמורה לבחירה השלישית, כשעל הפרק ארבע מטרות עיקריות: ג'ימי באטלר, גורדון הייוורד, ג'בארי פארקר וכריס מידלטון. שיקגו לא ששה לוותר על כוכבה, כשגם הג'אז כרגע לא מעוניינים להיפרד מהייוורד, והבאקס לא רואים בצמד הפורוורדים שלהם (בתוספת יאניס אנטטקומפו) את הבסיס למועדון.

* פילדלפיה מנסה לשכנע את בוסטון לקחת את ג'אליל אוקפור או נרלנס נואל בתמורה לבחירה השלישית, אך הסלטיקס בינתיים לא מסכימים.

* דטרויט ומילווקי מעוניינים ברכז המחליף של קליבלנד מתיו דלבדובה.

* מספר קבוצות מעוניינות בגארד של סקרמנטו בן מקלמור.

דני איינג', נשיא בוסטון סלטיקס. AP
אחד האנשים הכי מעניינים כרגע בליגה. דני איינג'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully