וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה: אלברו מוראטה ישוב לסגל בעונה הבאה

הבלאנקוס הפעילו את סעיף השחרור (30 מיליון יורו) של חלוץ נבחרת ספרד, שישוב לסגל אחרי שנתיים מוצלחות במדי יובנטוס. בספרד מדווחים: "זידאן פעל נמרצות כדי להחזיר את מוראטה לסגל"

אלברו מוראטה שחקן נבחרת ספרד חוגג. רויטרס
חבר חדש לרונאלדו או קלף מיקוח? מוראטה/רויטרס

השמועות אודות חזרתו של אלברו מוראטה לסגל של ריאל מדריד קיבלו היום (שלישי) משנה תוקף. הבלאנקוס הודיעו באופן רשמי כי הם הפעילו את סעיף השחרור של החלוץ, במסגרתו העבירו ליובנטוס כ-30 מיליון יורו עבורו. בתקופה האחרונה שמו של מוראטה הפך לאחד המבוקשים ביבשת כאשר מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, ארסנל ובורוסיה דורטמונד סומנו כמחזרות אחריו. בריאל בחרו לסיים את הסאגה סביבו כאשר בתקשורת הספרדית מדווחים כי זו הייתה בקשה מיוחדת של זינדין זידאן.

עוד בנושא:
מאמן חדש לנבחרת ברזיל
פריס סן ז'רמן משתוללת עבור ניימאר

מאמן ריאל הבהיר לפלורנטינו פרס כי הוא רוצה את החלוץ בסגל בעונה הבאה, ובכך מוראטה הפך לרכש הראשון של אלופת אירופה העונה. עדיין לא ברור האם הוא יישאר בריאל גם בעונה הבאה כאשר האפשרות לפיה הוא ישמש כקלף מיקוח ויעבור לדורטמונד בצוותא עם סכום כסף כדי להשלים את עסקת פייר אמריק אובימיאנג.

העונה כבש הספרדי בן ה-23 שבעה שערי ליגה במדי הגברת הזקנה, אליהם אפשר להוסיף שני שערים בליגת האלופות ובסך הכול תשעה אסיסטים בכול המסגרות. היכולת הטובה של מוראטה הובילה את ויסנטה דל בוסקה להעניק לו את המפתחות בחוד הנבחרת ובמשחק מול טורקיה הוא להט עם צמד. במדי ריאל הוא כבש שמונה שערים לפני המעבר לאיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully