וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטה מונה למאמן נבחרת ברזיל: "מודע לאחריות, אני מוכן למשימה"

מאמנה המצליח של קורינתיאנס קיבל רשמית את התפקיד במקומו של דונגה ואמר: "הפוקוס שלנו צריך להיות בהעפלה למונדיאל, ואנחנו לא שם כרגע". ידריך את הסלסאו במשחקים האולימפיים

AP

אחרי הכישלון בקופה סנטנריו, ההתאחדות הברזילאית אישרה את מינויו של טיטה כמאמן החדש של נבחרת ברזיל. טיטה, שהוליך את קורינתיאנס לאליפות ברזיל בעונה החולפת, ידריך את הסלסאו במשחקים האולימפיים בריו, שם הוא יהנה משירותיו של הכוכב הגדול ניימאר, שלא שיחק בקופה סנטנריו.

טיטה, שביום ראשון הוליך את קורינתיאנס לניצחון 1:3 על בוטאפוגו במשחק הפרידה שלו, אמר: "אני מודע לאחריות, אבל אני מוכן ואני רוצה להמשיך להשתפר". ברזיל, הנבחרת היחידה שלא פספסה השתתפות באף מונדיאל, נמצא במצב לא טוב בבית המוקדמות והיא כרגע שישית בלבד עם שני ניצחונות בשישה מחזורים.

מאמן קורינתיאנס, טיטה. GettyImages
המחליף של דונגה. טיטה/GettyImages

"הפוקוס שלנו צריך להיות בהעפלה למונדיאל, ואנחנו לא שם כרגע", אמר טיטה, "אני מאמין שהעבודה שלנו תביא אותנו לשם, אבל כמובן שיש סיכון שלא נצליח במשימה. אנחנו נברח מהמציאות אם לא נחשוב על האפשרות הזו ואני כאן בגלל שהתוצאות עדיין לא הגיעו".

טיטה בן ה-55 (אדנור לאונרדו באקי) הוא אחד המאמנים המוערכים בכדורגל הברזילאי בשנים האחרונות. הוא הוליך את קורינתיאנס לשתי אליפויות (2011, 2015), גביע ליברטדורס אחד (2012) ואליפות העולם לקבוצות (2012, ניצחון על צ'לסי בגמר). מלבד שתי גיחות קצרות לאל אין ואל ווחאדה מאיחוד האמירויות, הוא אימן רק בברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully